Er moet drama in.. dus nu de papieren zijn ondertekend wil rik het misschien toch niet ( gezien zijn reactie toen charlie dat zei..) dusssss dat zal vast wel goed komen..
ja dat denk ik ook.. Want die meid gaat vanavond mee naar huis daar krijgt hij weer spijt van geloof ik..
Zag dat Maxime informatie aan het opzoeken was over verkrachting. Maar ze is toch aangerand door Frederik ? Hij viel toch in slaap. Het verhaallijn van die Tineke/Tanja snap ik ook nog niet helemaal. Klopt het dat Lucas uit de serie gaat ? Hoorde zoiets net bij Boulevard. Hoop van niet.
Ze is wel verkracht alleen hebben ze dat niet laten zien... Ze lieten alleen zien hoe ze s ochtends wegglipte je zag ook dat haar slipje naar beneden zat toen ze nog op bed lag.
Oh dat heb ik dat even gemist. Ik dacht dat Frederik het wel wilde proberen maar toen in slaap was gevallen.
Lucas gaat inderdaad voor 3 maanden de serie uit (ong 6 weken niet te zien) omdat er iets met zijn contract was
Idd vind er ook niks moois aan, hele brede mond heeft ze ziet er niet uit..kan zij niks aan doen, maar mooi is het niet. Vindt Lieke van Lexmond wel een mooie vrouw, mooie jukbeenderen heeft ze!
haha, ach ja Charlie is ook sletterig en die haalt volgens mij je hele drankkast leeg Ik vind Lieke echt vreselijk! om te zien en om te horen (maar toch kijk ik elke avond weer trouw naar mijn soap)