Ja want dan heb ze gewoon macht. amy wilt Ludo al niet meer zien en als Ludo vast zit kan Maxime hem niet meer treiteren pesten alles wat ze wil. En als hij vrij is, kan ze hem natuurlijk blijven narren dat zij amy heeft afgepakt van hem Dat denk ik tenminste enne, Charly Charly Charly toch
Spoilers 25 oktober tot 5 november Maandag 25/10 Charlie krijgt hulp uit onverwachte hoek als zij zich verwondt. Ludo moet wachten op de uitspraak in zijn rechtszaak. Lorena bekent wat ze voelt voor onbereikbare Jack en besluit zelf het initiatief te nemen. Dinsdag 26/10 Onder grote belangstelling houdt Rutger een praatje over zijn investeringen. Ludo heeft moeite Maxime te vertrouwen. Maar hij zal wel moeten, in het belang van Amy. Noud wil van Nina weten wat ze voor Dex voelt. Woensdag 27/10 Dat Danny investeert, vindt Sjors onverstandig. Totdat ze de reden hoort. Jack en Lorena worden in bed betrapt. Bianca beslist over het aanbod van Charlie. Rikki denkt dat ze haar vader met een smoes kan inpakken. Donderdag 28/10 Rik gaat tegen Laura tekeer. Bianca heeft het moeilijk als Anton wil weten wat ze voor hem verzwijgt. Wiet versiert Sjoerd om Edwin jaloers te maken. Als Lucas zich ermee bemoeit, loopt het uit de hand. Vrijdag 29/10 Janine wordt gevraagd naar het politiebureau te komen. Danny is Noud kwijt en start op een verkeerd moment een zoektocht. Anton baalt dat hun verhuizing naar Meerdijk Sjoerds gedrag niet heeft veranderd. Maandag 1/11 Nina staat plotseling bij Maxime op de stoep. Maximes vreugde hierover verdwijnt als Nina duidelijk maakt waarom ze er in. Lorena krijgt een torenhoge revalidatierekening. Sjoerd heeft een conflict met zijn vader. Dinsdag 2/11 Lorena hoort bij toeval een geheim telefoontje. Ze besluit dit te checken, maar moet daarvoor wel een inbraak plegen. Rik pakt Sil stevig aan, omdat hij denkt dat Sil liegt over Rikki. Laura pikt dit niet van Rik. Woensdag 3/11 Als Lucas en Noud Sjoerd uitdagen, loopt het flink uit de hand. Maxime mist Danny en lokt hem met een onzinklusje naar haar huis. Sjors is haar dilemma zat en hoopt dat Danny snel een andere vriendin heeft. Donderdag 4/11 Lucas ontdekt dat Nina en Noud met elkaar naar bed zijn geweest. Ludo is geraakt als Amy hem nog een kans wil geven. Nina wil niet terug naar Praag. Danny organiseert een surpriseparty voor afgestudeerde Sjors. Vrijdag 5/11 Wiet trekt de stoute schoenen aan en vraagt Edwin mee uit. Rik baalt dat Rikki meer aandacht heeft voor haar liefje dan voor hem. Als ze ook nog eens veel te laat thuiskomt, kan Rik zich niet beheersen.
Nou, ik vind er eigenlijk niet zoveel meer aan Het is zoveel gezeik om niets. Het hele GTST-gevoel is bij mij een beetje weg eigenlijk. Zal ook wel komen door alle nieuwe karakters en dat ik Rutger verschrikkelijk vind. Maar op het moment heb ik steeds minder: ja leuk, gtst kijken! 't Is eigenlijk meer: oh 8 uur, even tv aanzetten...
Inderdaad... en vind het ook wel heeeeel slap bedacht dat ook deze man, een huisarts is... come on....
vind Bianca ook niet goed acteren..moet gelijk aan dat programma van dr denken met die Geert Goes...of heet die niet zo?....presenteren vind ik haar ook niet goed in... Ja stom om weer een huisarts te doen... ik wil danny en sjors weer samen hoor...ben Bing zat...hij speelt zo irritant...kijkt altijd zo raar
Hihi, doet me denken aan de tijd dat Nina Noud het een en ander ging bijbrengen in bed... (Of was het andersom?)
Ik vind dat nieuwe gezin ook maar naar.. en die jongens.. come on.. dat zijn toch geen soap acteurs hahahaha en dat Rutger verhaal duurt ook maar ellendig lang he pff ik begrijp ook niet waraom Sjors niet gewoon toegeeft aan Danny, Bing is toch een Loser op deze manier. En wat was Jack gister lieffffffffffff, vonden jullie ook niet
Weet niet of het al een keer vernoemd is, maar weet je waar ik me zoooooooooooooooooooooooooooooooooo aan erger?!?!?! Dat Wiet en Lucas de hele tijd van die haribo droprollen zitten te eten! (of hoe heten die dingen!) Echt verschrikkelijk, zo opzichtig! Weet dat het mede mogelijk gemaakt wordt door haribo, maar dan nog! Ik wil ook Sjors en Danny weer bij elkaar!!!!
Haha ja klopt, heb ze ook wel eens bij Noud en Danny gezien! Ik vond t maar een rare aflevering vanavond.. Niet echt zo dat ik volop geconcentreerd zat te kijken!
Vindt die 2 jonge gozers echt zoooo slecht acteren. Bijna nog slechter dan GTST in het begin.... Vooral die met die lange haren heeft de irritatie factor
Hahaha ja die Sjoerd is echt bleh! en hij mag ook weleens langs de kapper Sjors en Danny moeten voor elkaar gaan, Bing is echt een loser nu! En Jack! aaaaahhh wat was ie lief! vind em nu nog leuker