Gtst begint 6 September weer!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Marnat, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Krabbelt maxiem terug om ludo wel vrij te krijgen??

2. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Ja want dan heb ze gewoon macht.
    amy wilt Ludo al niet meer zien en als Ludo vast zit kan Maxime hem niet meer treiteren pesten alles wat ze wil.

En als hij vrij is, kan ze hem natuurlijk blijven narren dat zij amy heeft afgepakt van hem

Dat denk ik tenminste :p

enne, Charly Charly Charly toch :$

3. MissT

MissT Niet meer actief

Pffff. ik vind dat nieuwe gezin maar niets!!!

4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik ook nie

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spoilers 25 oktober tot 5 november
    Maandag 25/10
    Charlie krijgt hulp uit onverwachte hoek als zij zich verwondt. Ludo moet wachten op de uitspraak in zijn rechtszaak. Lorena bekent wat ze voelt voor onbereikbare Jack en besluit zelf het initiatief te nemen.

Dinsdag 26/10
    Onder grote belangstelling houdt Rutger een praatje over zijn investeringen. Ludo heeft moeite Maxime te vertrouwen. Maar hij zal wel moeten, in het belang van Amy. Noud wil van Nina weten wat ze voor Dex voelt.

Woensdag 27/10
    Dat Danny investeert, vindt Sjors onverstandig. Totdat ze de reden hoort. Jack en Lorena worden in bed betrapt. Bianca beslist over het aanbod van Charlie. Rikki denkt dat ze haar vader met een smoes kan inpakken.

Donderdag 28/10
    Rik gaat tegen Laura tekeer. Bianca heeft het moeilijk als Anton wil weten wat ze voor hem verzwijgt. Wiet versiert Sjoerd om Edwin jaloers te maken. Als Lucas zich ermee bemoeit, loopt het uit de hand.

Vrijdag 29/10
    Janine wordt gevraagd naar het politiebureau te komen. Danny is Noud kwijt en start op een verkeerd moment een zoektocht. Anton baalt dat hun verhuizing naar Meerdijk Sjoerds gedrag niet heeft veranderd.

Maandag 1/11
    Nina staat plotseling bij Maxime op de stoep. Maximes vreugde hierover verdwijnt als Nina duidelijk maakt waarom ze er in. Lorena krijgt een torenhoge revalidatierekening. Sjoerd heeft een conflict met zijn vader.

Dinsdag 2/11
    Lorena hoort bij toeval een geheim telefoontje. Ze besluit dit te checken, maar moet daarvoor wel een inbraak plegen. Rik pakt Sil stevig aan, omdat hij denkt dat Sil liegt over Rikki. Laura pikt dit niet van Rik.

Woensdag 3/11
    Als Lucas en Noud Sjoerd uitdagen, loopt het flink uit de hand. Maxime mist Danny en lokt hem met een onzinklusje naar haar huis. Sjors is haar dilemma zat en hoopt dat Danny snel een andere vriendin heeft.

Donderdag 4/11
    Lucas ontdekt dat Nina en Noud met elkaar naar bed zijn geweest. Ludo is geraakt als Amy hem nog een kans wil geven. Nina wil niet terug naar Praag. Danny organiseert een surpriseparty voor afgestudeerde Sjors.

Vrijdag 5/11
    Wiet trekt de stoute schoenen aan en vraagt Edwin mee uit. Rik baalt dat Rikki meer aandacht heeft voor haar liefje dan voor hem. Als ze ook nog eens veel te laat thuiskomt, kan Rik zich niet beheersen.

6. Engeltje1

Leuk begin, wie in hemelsnaam komt bij een kapper en bemoeit zich met een relatie van een ander :(

7. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    De spoilers zijn leuk! Er begint eindelijk een weer wat leukere verhaallijn in te komen! (vind ik..)

8. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Nou, ik vind er eigenlijk niet zoveel meer aan :( Het is zoveel gezeik om niets. Het hele GTST-gevoel is bij mij een beetje weg eigenlijk. Zal ook wel komen door alle nieuwe karakters en dat ik Rutger verschrikkelijk vind. Maar op het moment heb ik steeds minder: ja leuk, gtst kijken! 't Is eigenlijk meer: oh 8 uur, even tv aanzetten...

;)

9. MissT

MissT Niet meer actief

Inderdaad... en vind het ook wel heeeeel slap bedacht dat ook deze man, een huisarts is... ;) come on....

10. fafje

fafje Niet meer actief

vind Bianca ook niet goed acteren..moet gelijk aan dat programma van dr denken met die Geert Goes...of heet die niet zo?....presenteren vind ik haar ook niet goed in...

Ja stom om weer een huisarts te doen...
    ik wil danny en sjors weer samen hoor...ben Bing zat...hij speelt zo irritant...kijkt altijd zo raar

11. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ja ik ben ook voor Sjors en Danny, vind hen echt leuk!

12. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Nina en noud?????

13. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Hihi, doet me denken aan de tijd dat Nina Noud het een en ander ging bijbrengen in bed... (Of was het andersom?)

14. fafje

fafje Niet meer actief

ohja super grappig! nina ging noud even vertellen hoe het moest.."vertellen "

15. Engeltje1

Ik vind dat nieuwe gezin ook maar naar.. en die jongens.. come on.. dat zijn toch geen soap acteurs hahahaha

en dat Rutger verhaal duurt ook maar ellendig lang he pff

ik begrijp ook niet waraom Sjors niet gewoon toegeeft aan Danny, Bing is toch een Loser op deze manier.

En wat was Jack gister lieffffffffffff, vonden jullie ook niet :D

16. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Ja, had dat nooit verwacht van Jack!
    Echt een lieverd ineens...

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Weet niet of het al een keer vernoemd is, maar weet je waar ik me zoooooooooooooooooooooooooooooooooo aan erger?!?!?!

Dat Wiet en Lucas de hele tijd van die haribo droprollen zitten te eten! (of hoe heten die dingen!)
    Echt verschrikkelijk, zo opzichtig!
    Weet dat het mede mogelijk gemaakt wordt door haribo, maar dan nog!

Ik wil ook Sjors en Danny weer bij elkaar!!!!

18. Lieke23

Lieke23 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.938
    1
    36
    Haha ja klopt, heb ze ook wel eens bij Noud en Danny gezien!

Ik vond t maar een rare aflevering vanavond.. Niet echt zo dat ik volop geconcentreerd zat te kijken!

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Vindt die 2 jonge gozers echt zoooo slecht acteren. Bijna nog slechter dan GTST in het begin....
    Vooral die met die lange haren heeft de irritatie factor

20. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hahaha ja die Sjoerd is echt bleh! en hij mag ook weleens langs de kapper :p

Sjors en Danny moeten voor elkaar gaan, Bing is echt een loser nu!

En Jack! aaaaahhh wat was ie lief! vind em nu nog leuker :p

Deel Deze Pagina