Er is op zich niet veel gebeurd! Janine wil het koste wat het kost goed maken met Nina. Rik had een meisje mee naar huis genomen, maar heeft niks gedaan, omdat hij erachter kwam dat hij Charlie terug wil. Dus die 2 zijn weer bij elkaar, eerst was Rikkie er daar natuurlijk niet mee eens. Na een goed gesprek met Rik is het nu allemaal weer goed. Anton wil ergens anders weer een leven opbouwen, omdat hij patiënten verliest door wat hij Luca heeft aangedaan. Bianca en de jongens zijn daar natuurlijk niet mee eens en zijn probeert er dus alles aan te doen om dat te voorkomen. Lorena probeert elke keer DNA van Frederik te krijgen, zodat ze kan bewijzen dat ze zijn dochter is en zo dus recht heeft op zijn geld. Frederik wil met Ludo een veilinghuis opkopen, maar dit ziet Ludo niet zitten. Wiet draait door met glaasje draaien en denkt dat ze Frits gesproken. Volgens "Frits" zou Noud Wiet haar ware zijn. Jack en Sjors maken zich zorgen om haar, omdat ze al een keer is opgenomen. Noud heeft net zijn geheugen terug en heeft Nina direct weer ten huwelijk gevraagd, waarop Nina natuurlijk ja heeft gezegd. Laura en Danny zijn de getuigen voor Noud en Lucas en Maxime die van Nina. Frederik heeft Maxime gruwelijk verkracht en in haar verdrietigheid en woede heeft ze alles wat ze die nacht aan had in een vuilniszak gegooid, dus ze kan niet meer bewijzen dat ze verkracht is. Lorena wil haar helpen om wraak te nemen. Laura maakt zich veel zorgen om Jeff en wil naar Jack om te zorgen dat hij die Tanja eens na trekt. Voordat ze dat kan doen komt Tineke aangerend en beweert Jeff te hebben gesproken via telefoon. Ze moest zeggen dat het hem speet dat hij zolang niks van zich had laten horen en ze moesten zich geen zorgen maken om hem. Hij ging nu weer de jungle in en had dus geen bereik. Hoop dat je weer een beetje bij bent
ik volg het hier niet altijd ,maar kan iemand mij hier vertellen wat er met jeff is? die tanja heeft m meegenomen, nu tanja, tineke. ze heeft zn paspoort verbrand, maar je ziet m ook nergens opgesloten zitten ofzo. vind het zo vaag.
@ zonnetjes, ja dat vind ik ook vaag..... Kan iemand me vertellen wat er vandaag gebeurd is? Heb het niet kunnen zien en nu te druk om naar uitz. gemist te kijken... Thanks!
Janine is naar Noud gegaan om het goed te maken. En gevraagd of Noud kon bemiddelen tussen haar en Nina. Nina heeft Maxima als getuige gevraagd. Bianca heeft Anton voor een keuze gesteld of dat hij een baan op de eerste hulp aan neemt of hij gaat maar alleen weg. Lorena is met behulp van Charlie, die nu ook al kamermeisje in de Rozenboom werkt, in de kamer van Frederik geslopen. En die komt natuurlijk terug. Lorena probeert weg te sluipen, maar haar telefoon gaat en dat was het einde. Verder weet ik het niet zo 1 2 3, dus zal niet erg interessant wezen Jeff ging met Tanja/Tineke op wereldreis. Toen Rik en Bing geen kok meer hadden, bood zich er een vrouw aan, die Tineke dus. Maar er is nog niet echt iets duidelijk wat er precies met Jeff gebeurd i. Dat horen/zien we pas met de cliffhanger
@ Gab: heb stiekem ff shortie gekeken haha.. Owww die Wiet.. Ik ben zoo benieuwd hoe dit gaat verlopen allemaal...
Natuurlijk weer hartstikke nieuwsgierig en dus ook de shortie gegeken OMG wat is Wiet raar! Vond het al een apart tiepje, maar nu doet ze gewoon raar.... Nu afwachten hoe Noud hierop reageert!
die cliffhanger zal dan wel iets worden met de bruiloft van nina en noud en wiet die gekke dingen gaat doen