Gtst begint 6 September weer!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Marnat, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Volgensmij ben ik de enige die hoopt dat het uit gaat tussen noud en nina (bah wat een verwend nest) en hij wat met wiet krijgt! :)(ze is wel gewoon lief/eerlijk) en gelooft in geesten, nouja dat kan toch..
    Ik geloof er zelf ook in en ben niet gek al zeg ik het zelf :p

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nou nee dank je ! vind wiet echt al een dom kind vanaf dat ze erin kwam !

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    same here! Ik geloof ook in geesten maar hoe zij doet is gewoon zwaar kansloos. Je weet nooit wat voor geesten je voor je kan hebben en ze kunnen allemaal wel zeggen je vader ofzo te zijn...;)
    En wat lydia zegt, daarvoor vond ik haar ook gewoon al een irritant kind

4. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    Ik vond haar int begin ook irri haha maar alles om nina en noud uit elkaar te krijgen!!! :p

5. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Wiet spoort niet haha. Net zo gek als haar moeder.

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Dit gaat er gebeuren in de cliffhanger!!
    De cliffhangerfoto van seizoen 21 (rechts) is vandaag vrijgegeven. Op de foto is veel hektiek te zijn. Zo moeten veel personages uit de soap wijken voor iets onheilspellends. Vermoedelijk speelt het drama zich af tijdens het huwelijk van Nina en Noud.

De oorzaak van de rampspoed ligt bij Wiet. In het geheim beraamt ze een plan voor om voorgoed van haar rivale Nina af te komen. Wiet heeft haar zus Sjors laten geloven dat ze zich bij het huwelijk van haar grote liefde Noud heeft neergelegd, maar niets is minder waar. In het geheim beraamt ze een plan voor en zonder na te denken over de gevolgen zet Wiet haar plan in werking. Een actie die grote gevolgen heeft voor alle bewoners van Meerdijk.

Maar er gebeurt meer. Laura en Lorena maken zich steeds meer zorgen om Jef. Sinds zijn vertrek naar het buitenland met Tanya hebben ze niets meer van hem vernomen. Ze hebben de hulp van Jack ingeroepen bij het traceren van de mysterieuze vrouw. Tanya, die inmiddels alleen is teruggekeerd naar Meerdijk en zich voordoet als Tineke, wordt er heel nerveus van dat ze haar steeds meer op het spoor zijn. Wanneer Lorena uiteindelijk het dossier van Tanya in handen krijgt, blijkt zij nog veel meer op haar kerfstok te hebben. Kan Tanya hen vertellen waar Jef is?

En ook Maxime en Nick spelen een hoofdrol. Maxime schikt als haar grote vijand Nick terug blijkt te zijn in Meerdijk. Hoewel Nick beweert dat hij is veranderd en geen wrokgevoelens meer koestert jegens haar, gelooft Maxime niet dat hij nu ineens wel te vertrouwen is. Ook voor Charlie is de komst van de vader van haar kind verwarrend. Net nu zij en Rik het vertrouwen tussen elkaar aan het herstellen zijn. Wat wil Nick van Maxime en Charlie? Is hij echt veranderd of is hij toch iets van plan?

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spoilers 20-6 t/m 1-7
    Maandag 20/6
    Wiet neemt een gruwelijk besluit. Edwin verzwijgt zijn examenuitslag. Noud begrijpt niet waarom Nina Wiet nog steeds als een bedreiging ziet. Rikki en Sjoerd vinden dat Rik onredelijk over hun relatie denkt en gaan de confrontatie met hem aan.

Dinsdag 21/6
    Nina snelt nietsvermoedend op een levensbedreigende situatie af. Bing vraagt Sjors of zij met hem wil gaan samenwonen. Rik is bang dat hij door Charlie zijn dochter van zich afstoot. Noud realiseert zich dat hij Wiet onterecht hoop heeft gegeven.

Woensdag 22/6
    Sjors ontdekt dat Wiet nog steeds gekke dingen denkt en doet. Als Ludo hoort dat Lorena en Maxime samenspannen, gaat hij op onderzoek uit. Lorena wordt door Maxime ingezet bij een misdadig klusje. Voor Danny is het niet zo vanzelfsprekend dat Sjors en Bing moeten gaan samenwonen. Sterker: hij is tegen!

Donderdag 23/6
    Lorena probeert Ludo voor zich te winnen. Maxime komt in het nauw na vragen van Frederik. Edwin baalt van de bijles die hij van zijn vader verplicht moet volgen. Rikki probeert Charlie ervan te overtuigen dat ze geen eetprobleem heeft.

Vrijdag 24/6
    Bings hoop op een gezamenlijke toekomst vervliegt na een besluit van Sjors. Jack en Lorena verwijten elkaar grote dingen en dat maakt diepe wonden. Frederik probeert Ludo emotioneel te bespelen. Maxime valt uit tegen Bianca als die te ver doorvraagt.

Maandag 27/6
    Wiet probeert de waarheid te verdoezelen. Lorena bekent waarom ze overstuur is. Jack en
    Frederik komen lijnrecht tegenover elkaar te staan. Janine voelt zich buitengesloten van haar
    eigen dochters huwelijksfeest. Ludo belooft een oplossing.

Dinsdag 28/6
    Bing en Danny maken Noud gek met hun plannen voor zijn vrijgezellenfeest. Maxime raakt
    uit balans door Janine. Jack wil de breuk met Lorena lijmen. Charlie en Rik proberen er het
    beste van te maken.

Woensdag 29/6
    Nina geniet van haar vrijgezellenavond, totdat zich vervelend bezoek opdringt. Ludo weet bij
    Maxime op een positieve manier indruk te maken. Grappig bedoelde opmerkingen van Rik
    vallen verkeerd bij Charlie.

Donderdag 30/6
    Sjoerd is slachtoffer van Nouds vrijgezellenverrassing. Anton maakt een desastreuze fout bij
    het inpakken voor de verhuizing. Charlie probeert Nina in te laten zien dat ze veel te ver gaat.
    Rikki raakt overstuur.

Vrijdag 1/7
    Bianca gaat op onderzoek uit als Anton stiekeme dingen doet. Laura vindt het raar dat Jef
    niets van zich laat horen en wil dat Jack een onderzoek start. Laura vindt het nog raarder dat
    Tineke hier tegen is.

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Cliffhanger wordt spannend!!

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Oeh spannend.. als ik dit gelezen heb dan maakt het ook al niet zo veel meer uit dat ik euh het al een week niet volg ;)

10. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Spannend!

(Maar daarna moeten weer zo lang wachten tot het weer begint :))

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ghe ghe , nee makkelijk altijd he die spoilers :)

12. glimworm

glimworm Niet meer actief

Weet iemand eigenlijk wanneer de laatste aflevering is?

13. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    8 juli

14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    spannend allemaaal:)

15. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Actor. Character. Status
    Christophe Haddad-,Nick Sanders -Returns july 5th
    Jan Kooijman -Danny de Jong -Temp. exits july
    Mark van Eeuwen-,Jack van Houten- Temp. exits september
    Ferry Doedens -Lucas Sanders -Temp. exits september
    Bartho Braat -Jef Alberts. - Returns september
    Marjolein Keuning -Maxime Sanders- Temp. exits october
    Inge Ipenburg -Martine Hafkamp -Temp. Returns october

16. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Zo komt Martine weer terug jongens:D

17. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    O? Komt Jef toch terug? Ik dacht dat die Tineke hem vermoord zou hebben ofzo....

18. dushi85

dushi85 Actief lid

23 aug 2009
    354
    0
    0
    @ Gewoon Linda

Volgens mij komt Jeff terug en is hij tijdelijk uit GTST omdat Bartho mee doet aan een musical ofzo.
    Wat met hem precies gebeurd is in GTST weet ik niet eigenlijk. Misschien heb ik dat gemist ofo.

19. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    wat er met jef is gebeurd is nog niet bekend.

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    zal wel ontvoerd zijn en dan ineens via via via gevonden worden of ontsnappen..

Deel Deze Pagina