"Octomom" haat haar baby's...

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Kolibrie, 30 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
  2. StarMoon

StarMoon Bekend lid

11 nov 2009
    894
    0
    0
    En de rest van de wereld walgt van octomom ;)

Zag laatst een stukje met haar bij Oprah.
    Wat een raar mens :$
    Heb echt medelijden met haar kinderen.
    Kunnen die niet naar pleeggezinnen of zo?

Opvallend detail uit het artikel:
    Ze kan haar kinderen niet te eten geven,
    maar ze eet wel haar lunch in de badkamer omdat ze rust wil :(
    Vond ik nogal tegenstrijdig.

3. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Dit is niet goed...

Mijn maag draait om. Arme kinderen...

4. adi

adi Niet meer actief

Zucht.. 'Prive' gehalte van dit artikel spat er van af.

5. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Tja......blijf toch ook vinden dat de doktoren ERNSTIGE wandaden hebben begaan met het terugplaatsen van 8 embryo's!!!

6. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Laten we voorop stellen dat ik ook walg van dat mens, maar heb ook het idee dat de media het allemaal een beetje verdraaid... Net wat Adi schrijft, krijg het idee dat het een heel hoog "Prive" gehalte heeft. Er wordt geschreven wat het volk wil lezen...Ik vermoed dat het één of ander toch wel een beetje uit zijn verband wordt gerukt.

7. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.264
    6.789
    113
    Uiteraard.

Maar hoe dan ook kan het niet een goede situatie zijn voor die kinderen

8. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Dat is inderdaad een feit!

9. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.026
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Het waren er 7, een embryo heeft zich nog gesplitst (kwamen ze bij de geboorte achter).

Ik vind het een sneu verhaal, een alleenstaande vrouw met 14 kinderen.

En dan is er hier een discussie over 1 of 2 embryo's terug plaatsen vanwege de risico's.

10. dawnie

dawnie Actief lid

26 okt 2008
    420
    0
    16
    Tsja, eerlijk gezegd zou ik ook knetter worden. 8 baby's. :$ Maargoed, dat had ze natuurlijk kunnen verwachten toen ze zoveel embryos liet terugplaatsen... Dat ze niet helemaal in orde is, is wel duidelijk.

Het waren er trouwens waarschijnlijk 12. De arts mag vanaf morgen zijn beroep niet meer uitoefenen. Suleman's fertility doc has license revoked - Health - Health care - More health news - msnbc.com
    Octomom zegt zelf trouwens 6, maar dat kan niet omdat er dan 2 identieke tweelingen bij zouden moeten zitten en dat is niet zo.

11. puzzelstukje

puzzelstukje VIP lid

13 mei 2010
    11.413
    2.718
    113
    Ik snap het heel goed, je kan ook gewoon niet zoveel baby's en kinderen om je heen hebben en proberen op te voeden. Dat gaat niet. Maar daar had ze veel eerder bij na moeten denken en ook het ziekenhuis had hier in moeten grijpen of gewoon niet aan de tweede behandeling moeten beginnen.

12. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    Ik heb toen een keer een docu gezien van haar, ik vond haar nog helemaal niet zo slecht overkomen toen eigenlijk. Ze heeft echt wel liefde voor die kinderen. Of ze acteert heel goed

13. Foxter

Foxter Niet meer actief

Vond ik ook. Ze kwam in die docu heel anders over dan in alle interviews. Volgens mij staat ze ook stijf van de zenuwen tijdens die interviews, iedereen valt haar ook alleen maar aan.

14. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Lijkt me ook niet niks! VInd 2 af en toe al behoorlijk vermoeiend ;)
    14 kinderen....pff.....
    Gelukkig dat de dokter nu toch ook aangepakt wordt. We plaatsen 12 embryo's terug en als er teveel werkelijk blijven zitten, dan halen we er weer een paar weg???? En toen bedacht ze zich dus....

15. chrystel73

chrystel73 VIP lid

9 jan 2009
    6.300
    2.568
    113
    ik zou ook compleet doordraaien met 8 baby's.
    Kan me voorstellen dat je naar de badkamer vlucht om te eten.
    Dat het zover is gekomen is natuurlijk wel absurd en vreselijk fout

16. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.767
    18.913
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    En we weten allemaal zeker dat dit waar is want...?? We komen er dagelijks? Hebben haar pas nog gesproken??

17. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    sja... wat moet ik hier nu van zeggen... eigen schuld dikke bult is al te vaak gezegd. Ik kan me trouwens wel goed voorstellen dat ze instort... ze gaat alleen zo raar met dingen om.
    Dit gezin moet hulp krijgen.

18. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

11 jun 2011
    1.143
    12
    38
    Uden
    Ja idd..
    Ik praat de situatie niet goed. Maar ik geloof niet dat dit artikel helemaal klopt.
    En misschien heeft ze dit geroepen toen ze er ff doorheen zat. Ik zeg dan ook wel eens ooit dingen die ik helemaal niet meen.

19. tulip

tulip Niet meer actief

wat er ook van waar is, het ergste is dat die kinderen de dupe zijn, want ook al is het een hoog prive gehalte, dan lezen die kids zulke dingen later nog.
    Daarbij vind ik iemand die zoveel embryo's terug plaatst of laat plaatsen helemaal geschift.

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oef ik zou ook knetter worden. Denk dat dit een soort uitspraak in paniek is geweest (die ik soms ook wel eens doe ergens 's nachts ;)) zonder dat ze het werkelijk meent. Ik heb de docu gezien en ze doet erg haar best om alles goed te regelen. Dat is alleen niet te doen in je eentje met zoveel kinderen.. Sneu hoor.

Deel Deze Pagina