Robert M. krijgt schadevergoeding!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Dana, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    moet niet gekker worden. en al die kinderen die hij zonder toestemming op film zijn gezet onder toezicht van een zogenaamde betrouwbare oppas, wat krijgen die. vuile eikel. Dat ze hem maar los laten lopen, zijn genoeg ouders die weten hoe ze z'n man moeten aanpakken en hij zal zijn auto niet halen. ze hadden die man al lang moeten castreren.

geld krijgen, dat hij het lef heeft om uberhoudt zoiets in zijn kop te krijgen. hoezo rijp voor het gesticht

2. Dana

Dana Niet meer actief

precies!!! ik kan woest worden om deze berichten, ook al heeft het geen zin, ik weet het.....:)

3. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    AMSTERDAM (ANP) - Het Openbaar Ministerie moet beslag leggen op de schadevergoeding die Robert M. in het vooruitzicht is gesteld wegens een onterechte verlenging van zijn detentie in afzondering en met cameratoezicht. Dat zegt Richard Korver, raadsman van een groot aantal ouders van slachtoffertjes in de Amsterdamse zedenzaak.
    De raadslieden van M., Tjalling van der Goot en Wim Anker, maakten donderdag bekend dat de Raad voor Strafrechtstoepassing en Jeugdbescherming (RSJ) een klacht over de detentieomstandigheden van M. deels gegrond heeft verklaard. Uit die beslissing vloeit volgens de beide raadslieden de toekenning van ,,een tegemoetkoming'' van 140 euro voort. Het bedrag kan nog oplopen.
    Korver zal het OM vragen beslag te leggen op iedere toegekende schadevergoeding, zodat dit geld kan worden aangewend voor het betalen van schadevergoedingen die betrokken ouders in het strafproces van M. zullen eisen. ,,Mijn cliënten gaan er vanuit dat het OM dat onmiddellijk doet'', aldus de raadsman.

----------------------------------

vond dit stukje, ze willen beslag leggen op het geld. zo lekker dan voor hem.

4. pcootje

pcootje VIP lid

17 jun 2009
    5.888
    0
    0
    In ons hutje.
    Te zot voor woorden! Waar haalt hij en zn advocaat het lef vandaan, laat hij de onschuldige kinderen maar levenslang schadevergoeding betalen!

5. Jel

Jel Niet meer actief

Dat slaat helemaal nergens op. ;)

Hij mag inderdaad zelf al die schadevergoedingen uit gaan delen, aan al die mensen die hij al dat leed aangedaan heeft.

6. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja hoor..... Het wordt steeds gekker!

7. mamavanjuul

mamavanjuul VIP lid

10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    En wie denk je betalen die schadevergoeding....

8. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    welkom in de wereld die nederland heet bah bah bah te zot voor woorden die viezerik

9. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Wat die vuile klootzak van mij mag krijgen? Gemarteld tot dat die dood is! Dat mag tie krijgen! Alleen die naam al krijg ik rillingen over mijn hele lijf met wat hij met zijn handlanger heeft gedaan bij al die kinderen! Bah bah vies vuil walgelijk ventje... Pfff kan ik zo kwaad om worden...

10. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    Het slaat gewoon echt nergens op en laat wel weer zien hoe oneerlijk het Nederlands rechtsysteem is. Hij mag zelf wel foto's maken en hoeft die kinderen geen schadevergoeding te geven, maar hij krijgt het wel? Natuurlijk, hij word gestraft voor wat hij heeft gedaan, maar die straf zal nooit hoog genoeg zijn...

11. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Voor drugsbezit krijg je nog een hogere straf.

Het rechtssysteem in Nederland is zo krom als de pest...

12. Eliesje

Eliesje Niet meer actief

Ik zal maar niet zeggen wat ze met hem mogen doen van mij. Dan krijg ik een ban voor het leven op dit forum.

13. Yukl

Yukl Niet meer actief

Dit nieuwsbericht gaat niet eens over een straf. ;)

Verder zal ik maar niet reageren. ;)

14. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Net zoals pedofielen Vereniging MARTIJN. Staat ook nog steeds online.

Adres:
    Postbus 93548
    1090 EA Amsterdam

Bank:
    ING 5459646 [IBAN: NL28INGB0005459646 / BIC: INGBNL2A]

Email & telefoon:
    info@martijn.org
    Tel.: 06 - 50 943 431
    Steunfonds Vereniging MARTIJN

ING 6025047 [IBAN: NL61INGB0006025047 / BIC: INGBNL2A]
    Postbus 93548
    1090 EA Amsterdam

15. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Ik las het ook vanmiddag, en mijn mond viel open van verbazing!! Dit kan toch niet waar zijn? En dit noemt zich het Nederlands rechtssysteem? Hij heeft al die onschuldige kindjes beschadigd voor het leven en dan zal hij nog geld toe krijgen ook.. Echt te gek voor woorden!!:(:(

16. mejosje

mejosje Fanatiek lid

26 jan 2009
    2.846
    0
    0
    ik snap waarom.
    Maar goed... ik kan het niet laten en ik reageer toch.

Als Nederlandse Staat moet je jezelf niet verlagen tot het niveau van een gedetineerden/verdachten/viezeriken die bepaalde feiten heeft begaan. Zo leg je in NL ook niet de doodstraf op aan iemand die een misdrijf op het leven van een ander heeft begaan.

Bepaalde rechten, zoals het recht op privacy, dien je als Staat te waarborgen. Dat iemand daar zelf anders mee om is gegaan (en mede daarvoor terecht staat) doet daar niets aan af. Als het goed is, immers hij staat terecht voor zijn daden, wordt hij daar dan nog wel voor gestraft.

17. Sabrina25

Sabrina25 Fanatiek lid

1 sep 2010
    1.368
    0
    0
    geen
    Rotterdam
    Dat heb ik ook wel gelezen maar wilde toch graag als voorbeeld geven dat het rechtssysteem zo krom is als de pest.

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

@ mejosje: juist. ;)

19. SYRV

SYRV Fanatiek lid

29 nov 2009
    3.133
    453
    83
    Je hebt helemaal gelijk. En het is ook goed dat deze regels er zijn. Maar ik kan me goed voorstellen dat het erg krom is, vooral uit het oogpunt van de slachtoffertjes en de betrokkenen, dat hij rechten heeft die hij zelf heeft geschonden. In mijn ogen heeft hij met al het gruwelijke wat hij heeft gedaan zijn rechten verspeeld. En ik vind het te zot voor woorden dat hij het lef heeft om te pleiten voor eens schadevergoeding. Sorry maar dan ben je in mijn ogen toch echt een verschrikkelijk monster als je na alles wat je hebt gedaan nog vind dat je recht hebt op een schadevergoeding!

Deel Deze Pagina