Hier een 2e topic (mocht het niet mogen dan graag het oude topic weer open.. ) vorig seizoen was er een vaste club meiden die over GTST kletsten en omdat dat topic gesloten is hier een nieuwe ! Ik verwelkom jullie graag weer ( en nieuwe meiden die spoilers lezen niet erg vinden ook ! )
de spoilers van de eerste week ! Spoilers: Eerste week seizoen 22 Maandag 5 september: Puinhoop, paniek en politiesirenes: wie zijn er ongeschonden uit de aanslag gekomen en wie niet? De familie Sanders is hard getroffen. Wiet vlucht na haar daad, maar wordt op de hielen gezeten. Sjors en Jack proberen te voorkomen dat Wiets situatie nog verder uit de hand loopt. Dinsdag 6 september: We gaan terug in de tijd: hoe is het Rik, Rikki, Danny en Charlie 'vergaan tijdens de rampreceptie? Laura belandt in het ziekenhuis op zoek naar antwoorden over Jef's verdwijning. Rik moet een levensreddende beslissing nemen. Woensdag 7 september: Jacks toekomst hangt aan een zijden draadje na een mededeling van zijn korpschef. Ook heeft Jack heel wat uit te leggen aan Lorena en haar moeder. Sjors probeert te achterhalen hoe het kan dat Wiet zover is afgegleden. Donderdag 8 september: Lorena is ontroostbaar. Rik vermoedt dat er dingen voor hem verzwegen worden. Noud kan er niet bij dat iemand Wiet nog zou willen helpen. Ludo voelt zich machteloos vanwege de situatie van Janine. Vrijdag 9 september: Tussen Lorena en Jack ontstaat een onoverbrugbaar meningsverschil. In het ziekenhuis probeert Bianca Edwin mee naar huis te krijgen. Nina kan Janines ellende nauwelijks aan, maar krijgt een hoopgevend teken! ** En voor de gene die nieuwschierig zijn naar Pip->Wiet : die gaat niet uit de serie zegt ze zelf.. (omdat ze niet op de nieuwe cast foto staat.. )
Leuk! Bijna begin het weer Spoilers maken mij ook niet uit, die waren er idd in het vorige topic ook altijd...
Hmm..zou er iets zijn met Lucas dan? Edwin mee naar huis uit ziekenhuis, Janine's ellende... En Ferry Doedens is nu veel met muziek bezig toch? Is er bekend dat hij eruit gaat soms?
hmm weet ik niet.. hij had zich blijkbaar wel versproken bij RTL boulevard ofiets dat hij zei dat nina zn excollega was ofzo.. wacht ff opzoeken ..
hij moet er ff uit mbt de flexwet.. hier trouwens dat filmpje: (waarvan hij zelf zegt op twitter dat hij gewoon te snel praatte en zich niet versprak ) Ferry Doedens gooit olie op het vuur - RTL Boulevard
Ooooh kan ook bijna niet meer wachten. En nu heb ik mijn ipad dus kan heerlijk op bed mijn serie kijken. HEERLIJK!
Net op Boulevard hoorde ik dat ze afscheid hebben genomen van Pip, dus dan zou Wiet er dus wel uit gaan als dat klopt..