haha Collin heeft in een week tijd 2 tanden erbij, kan nu vanuit buikligstand op zijn knieen zitten en zich optrekken en zegt papa en mama!, dus theoretisch moet het toch mogelijk zijn?
Jan Kooiman is nu in life 4 you en hij zegt dat hij nog te zien is tot eind maart in GTST. Charlie ging toch in januari weg? Ben benieuwd om welke reden hij dan vertrekt uit Meerdijk
Ik vind GTST de laatste tijd echt saai. Dat Jack een virus bij zich heeft vind ik niks aan haha. En dan het gezeur over Maxim dat duurt me te lang nu hoor. En edwin en lucas krijg ik ook een punthoofd van.
ik vin die ron zooooooooooo slecht spelen, zn gezichtsuitdrukkign is totaal niet passend of geloofwaardig...hij kijkt soort van "stoer" ...echt heel ik- ben-net -begonnen-acteur ik had gtst op de achtergrond staan, zo saai vond ik het1!!!
nou idd echt zoo nep bahbah. rikkie moet dat kind gewoon meenemen je ziet dat ze het wil.maar ja doet ze het ook......
Spoilers: Maandag 2 januari Bianca begrijpt van Anton dat Edwin en hij mogelijk besmet zijn en dat heel meerdijk gevaar loop. Dinsdag 3 januari Iedereen maakt jacht op rikkie als zij haar eigen kind ontvoert. Woensdag 4 januari Edwin en Lucas missen elkaar, maar toch raakt Lucas teleurgesteld als Edwin eindelijk belt. Donderdag 5 januari Rikkie en sjoerd proberen er samen achter te komen wat ze met hun kind aan moeten. Vrijdag 6 januari Na een slappe persconferentie over het virus, gaat Janine in het ziekenhuis op onderzoek uit. zijn maar korte misschien komen er nog wel betere spoilers maar dit is wat er nu weer bekend is.