Ik hoop dat het Bing is die bezwijkt maar dikke pech, het is vast Ron want dat is helemaal geen vaste rol Oehhh die spoilers klinken goed!! Ben echt zo benieuwd wat er met Bram en Rikkie gebeuren gaat, ze wil hem dus juist wel zelf houden, maak ik op uit de laatst geposte spoilers. Yessssss! (ik dacht juist begin jan dat ze totaal niet zou weten wat ze met Bram zou aanmoeten als ze eenmaal met hem op de vlucht is, en hem dan maar weer teruggeeft aan Sjors en *ril* Bing) Bram moet gewoon lekker bij fam Bouwhuis komen te wonen, volgens mij zou Bianca dat nog leuk vinden ook en kunnen Sjoerd en Rikki zo nodig geholpen worden met opvoeden van hem
weeeeet je waar ik me aan irriteer dat bing denkt dat hij hardstikke veel rechten heeft mbt bram rikkie en sjoerd voor de rechter slepen ZIJ zijn de ouders van bram wat is hij helemaal niksss
vind het wel gek dat er vanuit het adoptie bureau niet een officieel gesprek wordt gepland om dergelijke keuzes door te spreken wanneer het termijn bijna voorbij is.. zowiezo is de begeleiding van Rikki (en sjors en bing) natuurlijk totaal vergeten in de serie.
Ik vond het fragmentje van gister wel grappig. Dat edwin zei dat ie daar even op sjoerd leek haha. Die kop van Bing.
Ik lees het zinnetje dat er een dodelijk slachtoffer is, en op het eind dit zinnetje : 'Maxime voelt zich buitengesloten als ze Nina niet kan bijstaan in haar verdriet.' Het zal toch niet Noud zijn, nee toch?
Dat van dat niezen en dat broodje was wel erg opvallend! Ja raar dat adoptiebureau/bemiddelingsbureau ineens helemaal 'out of the picture' was.. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat, want zo klopt er natuurlijk geen bal van! En idd laat Bing lekker bezwijken hahaha vreselijk. Danny mag er nu ook wel uit, is ook wel weer mooi geweest.
Ik denk dat Ron misschien dood gaat aan het virus. Het was gisteren zo overduidelijk in beeld dat hij ook ziek aan het worden was. En dan kiezen Lucas en Edwin vast voor elkaar. En Bing is inderdaad helemaal niet leuk zo!
Ik had Sjors echt een klap gegeven met dr je bent zijn moeder niet. WTF?:x En Bing moet gewoon heel hard onder een auto komen...
Wat is die Sjors een kreng zeg. En Bing ook. Mooie boom uitzoeken en zich daar omheem vouwen. Jeetje mina. Zo ga je toch niet met mensen om!
Ik lees in de spoiler dat nick er dus weer in komt, maar hij heeft toch een tijdelijke rol? Dus dan gaat ie er weer uit. Aangezien nina heel veel verdriet heeft, denk ik dat nick doodgaat. Zo komt maxime er nooit achter dat ze haar verdenken, want nick kan het niet navertellen.
nou...dan word edwin dus ook zien...en lucas ook want die leggen het natuurlijk bij met een fikse lebber...of iets anders kinky's (volgens de spoilers)
Jammer dat Ron dood is.. Vond het met het broodje gister wel erg verdacht. Lucas heeft het, ik denk zelf, door die zoen die hij van Ron kreeg.. tijdens het afgeven van broodje..