het meiden, hebben jullie er ook wel eens last van dat de Shortie vastloopt?! (iets van 15x per shortie) het is zo irritant!
het is zo stom, ik heb het alleen bij gtst of bij de shortie de rest kan ik allemaal zien zonder storingen.
Het zou mij niks verbazen als Lorena eruit (dood) gaat, die heeft nu Rosa dood is verder geen band meer met de Meerdijkers (tenzij het met haar en Jack nog goedkomt).. Er gaat iig nog iemand dood, maar wie....?
Ik denk dat Danny doodgaat in gtst. Hij gaat uit de serie en aangezien hij zijn kind niet achter zou laten (gisteren ook nog duidelijk gezegd id serie) is "doodgaan" de enige optie.
ook ik ben van mening dat het Danny zal zijn... echter zal hij dan pas over een paar maanden dood gaan toch want hij is er toch pas rond maart uit?
Ja Danny zei heel duidelijk ik heb hier mijn dochter wonen.. Wordt best hefig. Zagen jullie shorty?! Alles wordt bekend gemaakt aan Maxime.. Ik vind het zo zielig!! Zij heb niks gedaan! Ik hoop wel dat het uitkomt hoor dat ze niks gedaan heb.. Dat ze er achter komen dat Nick het gedaan heb.
Ik denk niet dat Nick doodgaat, die staat de dag na de shortie dat er 1 doodgaat in de spoiler.. Ik denk Noud of Sjors.. Hmm.. of dan toch Danny? Vrijdag 23 december is de laatste draaidag van Jan Kooijman. Hij zal nog tot begin 2012 te zien zijn in de soap.
Danny zou ook goed kunnen ja, Charlie niet denk ik, die gaat denk ik ook naar de moeder en broeder, misschien wel met Nick
Heb geen idee wie het zou kunnen zijn?! Noud lijkt me toch niet, zou hij er uit gaan dan? Misschien inderdaad Danny.
Danny en die wordt nog een hele tijd verpleegd in het ziekenhuis en gaat dan uiteindelijk dood. Zoiets?!
Spannende tijden komen eraan dus.Ik ben erg benieuwd! Mag echt hopen dat Rikki uiteindelijk toch zelf voor Bram gaat zorgen,jammer dat Bing er niet uit gaat..pannenkoek is dat zeg..