Voor mij hoeft dit juist niet, ik vind het altijd heerlijk om 20u echt ff gaan zitten, kop thee erbij en gtst kijken.. Als ik het vooruit ga kijken, heb ik dat niet meer
Als jullie het weten wie er dood gaat, mankeer dat dan aub even in het wit dan kan iedereen bepalen ofdat ze het willen zien.. Want anders kan ik net zo goed stoppen om de serie te bekijken
Maar ik meende toch dat er gisteren gezegd werd dat er door bloedcontact besmetting kon bestaan? Maar dus ook via hoesten? Want dan lijkt het mij dat de familie Bouwhuis beter even kunnen opsplitsen als ze niet allemaal dood willen
Ook door speeksel en volgens mij wil je echt niet weten hoeveel dat uit je mond schiet als je niest..
Ik lees net dat iemand denkt dat Maxime het allemaal wel doorhad wat betreft Ludo, interessante theorie! bij haar is het nooit wat het lijkt, dus ik vind het wel kunnen: GTST: Dubbelspel Maxime Sanders in eigen ondergang? | Zappen
Whaha, ik ben juist zo nieuwschierig dat ik juist hoop dat iemand al een tipje van de sluier kan geven over die er dood gaat in gtst.... Tenslotte is dit topic ook bedoeld voor de spoilers & speculaties ... Dus ik denk niet dat je daar wat aan kunt doen
Geen idee welke datum. Maar ik heb de uitzending van vanavond al gezien en er gaat niemand dood vanavond