Het staat ook duidelijk in de titel.....dus als je het niet wilt weten laat je dit topic toch lekker aan je voorbij gaan zonder het te lezen...
mijn gevoel zegt ook lana ook omdat danny weggaat, dan zal het wel zijn dat hij zijn verdriet moet verwerken ofzo !? eigenlijk bizar hoe we daar mee bezig kunnen zijn !
Nou dat er bij een vraag dan zo gereageerd moet worden, sorry hoor! Vraag me dan af, waarom er eerst wel iets WIT neer gezet kan worden, in dit topic en nu opeens zo moeilijk gedaan moet worden.. Maar dat zal wel aan mij liggen...
hmmm....zit wat in maar ik denk niet dat ze een kindje 'dood' laten gaan toch....?? dan denk ik eerder (lees hoop) dat het toch iemand anders is...maar wie?? Trouwens we zien de laatste tijd laura zo weinig vinden jullie ook niet? En wanneer komt de nieuwe Rosa in beeld
Ik zie niet in waarom ze een kind niet dood laten gaan... Wat hier al eerder vermeld werd, vroeger is Lotje ook overleden, was ook een kind.. Maar dit is nog even het stukje tekst wat die gtst man in boulevard zei: Het gaat niet alleen om Ron Bos, er gaan nog ergere klappen vallen. Iemand die er nog langer inzit, die eigenlijk tot onze vaste cast behoort. Het is heftig voor de persoon in kwestie en heftig voor het publiek. Het was voor ons ook heftig. Dus dan zou Lana weer onwaarschijnlijk zijn, als het heftig is voor de persoon in kwestie, ik geloof niet dat Lana dat al beseft... toch? Of hij moet het alleen zo zeggen, om ons een beetje te laten nadenken wie o wie het toch zou kunnen zijn hahaha, en dat doen we wel Maar ja omdat het voor iedereen heftig is, zou het best een kind kunnen zijn...
lana of valentijn die komen zo weinig voor valentijn kan ook omdat charlie eruit gaat en dus mssn met nick weggaat om het verlies van hun kindje te verwerken ??
Ik zeg Laura Daarom is Noud van slag om de dood van zijn oma en leeft Nina met hem mee Daarbij is ze volgens mij het oudste castlid
Ik dacht ook huh die vriendin heet toch rozemarijn.. maar ze heeft dus nog een vriendin?? (op zich ook wel logish...) wat lijken die namen veel op elkaar... en waarom is rikkie daar niet als bij baantje gaan werken?
Ik ben het met je eens!!! ik heb dat ook gezien dat het toen wel wit gemaakt kon worden... en nu word ze in eens aangevallen alsof ze iets heel raars vraagt... waarom word er onderscheid gemaakt??? nouja ik wil helemaal geen discussies veroorzaken of wat ook... ik wil het juist voorkomen!! Ik vind het hier op meerdere toppics af en toe heel kinderachtig aan toe gaan... en dan zo met zijn alle op een... kom op meiden.. vinden we zelf toch ook niet leuk?! Maar goed we gaan weer verder zeveren over ....GTST!!
Laura is er inderdaad de afgelopen weken nauwelijks geweest. Ben benieuwd. Misschien dat Noud ziek word, Laura doodgaat, en bla bla bla? Kan best toch?
Dankjewel Suzy & Joyce!! Twas zomaar een vraag en er wordt zo fel op mijn ingegaan! Maar goed. We zien ook de gezichten er niet bij hoe het gezegd wordt. Dus kan ook verkeerd geintepeteerd worden.. Daar hou ik het dan maar op. Ben totaal niet iemand die ruzie zoekt. Dus met die vraag was ook niks bedoeld.
We gaan het ook weer ontoppic houden dames!! Maar het is idd wel zo... er word hier getypt niet gecamt ofzo.. en dan kun je wel iets fout op pakken... en als er dan dicussies van komen gaat het vaak met zijn alle tegen 1!! En dat is net wat ik bedoel te zeggen... wees lief voor elkaar ... en we gaan weer verder over gtst... wat is bing toch een eikel he. hahaha
Van mij mag die bing er ook uit... tjeee... Vond hem vroeger wel schattig maar nu, wat een irritante vent! Lydia, kan er geen poll gemaakt worden over: Wie gaat er dood 10 januari