Hmmm.. Ik dacht heel even misschien gaat Jef wel dood.. Hij is genoodzaakt de boel te sluiten, kan niet ivm Maxime want Ludo heeft alles overgenomen enz.. toch? Dus ik dacht maybe Jef omdat hij ziek word, sluit de zaak en gaat dood? Ohmy, dat zou wel schokkend zijn!
Nouuu, ik dacht dus misschien ook wel lana. Anders komt ze nooit ( bijna) ter sprake, en nu echt een paar keer....... bah ik hoop het niet, kan daar dan zo slecht tegen. dan lees ik hier mee voor de updates
Vriendinnen kunnen wel veel ouder zijn maar weet niet op die leeftijd al... Ben zelf net 29 en heb meerdere vriendinnen van over de 40. Zou logisher klinken als het vriendinnen zouden zijn van mn moeder (49) maar ach... het is wel raar idd. Misschien is het wel bing inderdaad en blijkt sjors toch nog zwanger ofzo... heb je weer een rare twist erin... whahaha
in het fotomodel topic heeft een meisje 2 weken geleden nog gefigureerd als Lana, die kan het dan toch ook niet zijn? De opnames lopen ver vooruit ( maand of 3 minimaal)
16 januari Bianca raakt in paniek als het virus om zich heen grijpt. Er hangt Anton een schorsing boven het hoofd. Charlie verontschuldigt zich bij Nick voor haar verwarrende gedrag. Edwin haast zich naar het ziekenhuis. 17 januari Charlie neemt een ingrijpende beslissing. Jef kan zich hier moeilijk bij neerleggen. Doordat ze allebei in paniek zijn, loopt het tussen Lucas en Edwin uit de hand. Lukt het gestreste Sjoerd om op tijd bij het gesprek met de kinderbescherming te zijn? 18 januari Bing behaalt een succesje, maar Sjors verwijt hem oneerlijkheid. Als Charlie haar zaak te koop aanbiedt, meldt zich direct een koper. Nina en Laura maken zich grote zorgen als het steeds slechter gaat met Noud. niet staat op het forum dus Noud is het niet
Maar wie zegt eigelijk dat er wel ECHT iemand doodgaat aankomende week? Is dat echt officieel bevestigd?
En Lorena dan? Die zie ik niet in de laatste spoilers... Edit: Oh, nee dat kan niet.... Zij word nadat er iemand is dood gegaan nog genoemd