ja dat was toen ook zo, hij wilde dat ze gewoon lekker huisvrouw bleef...maar daarna leken ze weer super happy.. denk sowieos dat bianca voor altijd bij hem blijft...maar ik lees eruit dat hij en maxime mss wel zullen zoenen oid ? haha grappig heh speculeren
Ja en er mag wel wat in dat huwelijk gebeuren, bij hun gebeurd er maar weinig ja bij de kids dan. Ja haha dat speculeren blijft leuk.. Maar t moest ok net wat langer duren 45min of een uurtje ofzo was leuker geweest! QUOTE=fafje;11775706]ja dat was toen ook zo, hij wilde dat ze gewoon lekker huisvrouw bleef...maar daarna leken ze weer super happy.. denk sowieos dat bianca voor altijd bij hem blijft...maar ik lees eruit dat hij en maxime mss wel zullen zoenen oid ? haha grappig heh speculeren[/QUOTE]
Haha idd!! QUOTE=fafje;11776245]haha ja familie burgerlijk ...maar toch hun zonen maken hun leven wel boeiend haha[/QUOTE]
ik denk toch echt dan noud het loodje legt:S... hij is exit op 10-01-2012 en nina is ontroostbaar in haar verdriet... hmmm 1 + 1 = 2 zou je denken! toch
Waar komt het verhaal eigenlijk vandaan dat er (na de 10e, dat zal de bardame zijn) nóg iemand doodgaat....?
Ja oké, hij zei iemand die eigenlijk tot de vaste cast behoort... Dat woord eigenlijk maakt mij enorm aan het twijfelen of het dus wel echt iemand van de vaste cast is...
Of het moet dan idd Edwin zijn, die zit er nog niet zo heel lang in, dus mag je die dan al tot de vaste cast rekenen.....? Ik tel hem mee in de vaste cast, maar de GTST mensen misschien niet..
Je behoort tot de vaste cast als je ook op de officiele seizoens foto's mag. De actrice die Rosa speelde bijv. mocht er nooit op, omdat haar rol eigenlijk maar een bijrol was. Alleen bij de laatste mocht ze erop, als verassing, omdat ze eruit ging en zo een mooie herinnering had.
Wat mij opviel, is dat de steriele ziekenhuismedewerkers, in hun pakken in contact komen met familie van de zieke. Slecht slecht
Hahahaha dat dacht ik net ook. Noudje gaat dooooooohooooood!! Arme Laura, er blijft geen familie meer over. gelukkig is het Jack niet, die is nl veeeeel lekkerderrrrr!!!