Boooh, jongens. Die Bing zou je toch ook een rotschop geven. Wat een vreselijke tang. En ja, het is gespeeld, maar zit me hier plaatsvervangend kwaad te maken
ik moet toegeven..hoe irrriant ik die Bing en everon ook vindt, hij speelt het idd best goed.... maar dat is ook vor het eerst, normaal vind ik hem niet zo overtuigend vervelendddd
Ik denk dat ik m'n vriend ook maar een foto stuur in de hoop dat schoonpaps hem ziet en we dan schoonouders wilde polaroid verhalen krijgen te horen
Grrr! Ik zit mezelf hier echt op te vreten. Wat een lul is die Bing zeg. ´accepteer dat Bram bij ons hoort´
Huh vandaag zou er iemand dood gaan toch? Of zetten zE ons oNs op een verkeerd spoor ?? BEn nu wel heel nieuwsgierig
Grrrr die Bing he... wat een onnozele pannenkoek :x Als ie Sjors niet had geduwd had ie ook zijn eigen kind niet vermoord.. wat een sukkel zeg!! Hoop dat ze Bing zijn strafblad en gewelddaden er mooi bijnemen straks,dikke minpunt voor Bing!
Haha vreselijk, die Bing.. En toch he..Ik blijf erbij dat zijn rol wel logisch is neergezet.. Alosof hij had moeten zeg: Ach, neem Bram maar mee.. Jullie zijn zijn ouders.. Dus eigenlijk is het heel normaal hoe hij reageert..
haha ja ik moet me soms wel even realiseren dat het toch een soap is.. Ik zou in staat zijn de tv van het kastje af te knallen whaha Maar dan nog... Bing mag zich ook wel ietsje inleven hoor... is niet niks als je je kind al staat..
Shit gemist... Morgen maar ff kijken ( @maartje, haha, zie ineens een variatie op mijn onderschrift voorbij komen..)
Mwa, denk dat ik dat ook niet had gedaan.. De datum van de regeling is voorbij (begreep ik vanavond) en officieel is Bram van Sjors en Bing.. Dus eigenlijk hebben ze geen poot om op te staan.. Zou ook niet lijdzaam toe kijken denk ik..
Nee hoor, is eigenlijk niet waar, gtst verward het nu met adoptie, bij pleegzorg zit namelijk geen bedenktijd, bij pleegzorg is het zo dat je voor iemand haar kindje zorgt totdat deze weer in staat is om er zelf weer voor te zorgen en zal altijd mede zegenschap hebben over het kindje, en de rechter streeft bij pleegzorg altijd naar de zorg van de moeder indien mogelijk. dus eigenlijk hebben bing en sjors geen poot om op te staan, maarja gtst, die doet wel vaker dingen die niet kloppen.