Oh toch wel dat meisje. Ik schakelde wat later in dat heb ik dus gemist. Ze zeiden idd iemand die eigenlijk in de vast cast hoort.( maar dus niet zit) dan komt t met Noud dus ook wel goed
Precies, Het is pleegzorg.. en als je zoiets gaat doen moet je gewoon in je achterhoofd houden dat dit kan gebeuren. Maargoed,Bing is nu eenmaal een egoïstische pannenkoek,slaat Sjors ook neer waardoor ze geen kinderen meer kunnen krijgen,dus dit past dan ook wel weer in zijn rol. Valt het op dat ik Bing niet zo mag?
Vond trouwens dat ze het heel wat spannender hadden gemaakt als dat het was hoor,iemand gaat overlijden.. Het enige wat je hoort is, dat ze overleden is,meer niet...
Ik word er wel een beetje moe van dat bing elke keer zegt dat zij niet weten hoe ze een kind moeten verzorgen.. Alsof hij dat wel weet! Niemand weet dat toch tot het moment?
ja ik verwachtte wel zo'n bijdehand antwoord van sjoerd, zoiets als "wat dnek jij nou bing, wij zijn de ouders, wij zijn geen debielen...dnek je dat alleen JIj weet hoe je een flesje moet maken en gevne? jij kotm zelf net kijken!! grrrr
Bing denkt dat ie King is Dat hij alles weet.. tot hij Bram in zijn handen had wist hij het ook niet.. Hij generaliseert het wel een beetje alsof alle tienerouders niet weten hoe ze een kind moeten verzorgen,dat stoort me best wel.
Precies, volgens mij is dat voor iedereen hetzelfde [QUOTEja ik verwachtte wel zo'n bijdehand antwoord van sjoerd, zoiets als "wat dnek jij nou bing, wij zijn de ouders, wij zijn geen debielen...dnek je dat alleen JIj weet hoe je een flesje moet maken en gevne? jij kotm zelf net kijken!! grrrr[/QUOTE] Hahaha nou geef m groot gelijk!
Whaha ja hoor, Volwassen vrouwen die een Bing haat clubje opzetten. Door een soap. Hilarisch Maar ik ben voor hoor
weet je dat bing vorige met de dood is bedreigd? stond op telegraaf .nl (weet natuurlijk niet de betrouwbaarheid ervan) GTST-'Bing' met de dood bedreigd - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] LET WEL ... het is een irritant personage he... ti's allemaal NEP!! hihihi.. maar ik ga er net zo in op alles velen van jullie hier ook... Bing is een LULLO
Girls hij speelt het maar hoor doet ook alleen maar wat er in de tekst staat en wat hem word opgedragen om te spelen hihi
vond de uitzending best wel tegenvallen...had eigenlijk alles al wel in de shortie gezien... zometeen die van vanaaf opnemen en vanmiddag maar vast kijken