GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smurf1985

Smurf1985 Niet meer actief

Whahaaaa dat hoop ik echt!
    Wil dat hoofd van Bing dan weleens zien :D

2. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Wanneer is de rechtzaak?

3. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Eind van de maand, begin volgende maand geloof ik! Heb gister de spoilers tot 7 februari gelezen.

4. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Oke duurd nog ff :(

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Zou het echt gaaf vinden als Bram terug gaat naar zijn ( echte ouders) had echt moeite met deze verhalen lijn. Druist zo tegen je gevoel in als moeder, van geef dat kind terug aan zijn of haar moeder.

Daar om ook een paar dagen niet echt actief mee gekeken ik kan er gewoon niet tegen als er ergens onrecht gedaan word. Van af het begin was het al duidelijk dat Rikkie wel Bram wilden maar ze gewoon met haar gevoel in de knoop lag en ze nog moest ontdekken wat ze echt wilden. Vergeet niet ze is jong onverwachts al heel ver in je zwangerschap dat doet een hoop met een meisje/moeder.

Gelukkig is het maar fictie, maar dit soort zaken spelen ook in het dagelijks leven dat een moeder besluit om haar kind ter adoptie af te staan. En daarna ook spijt krijgt..

Gevoelens haha. :)

6. Milujem

Milujem Niet meer actief

Blijft een serie ;)

7. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Meen je dat?? Heb je echt daarom niet meer naar GTST gekeken??

8. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Zo, ik zit klaar voor MegaToby :D

9. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    go sjors go sjors praten is zinloos bing jij bent zinloos!!

10. Wijffie75

Wijffie75 VIP lid

26 jun 2009
    5.330
    0
    36
    Midden v/h land
    Hmm hoor net dat Toby vanaf vandaag meespeelt, qua opnames. Dus pas over maand of 2 op tv..das nou jammer ;)

11. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Ik word er gek van dat de Bram-verhaallijn zo langzaam gaat. Misschien moet ik het maar een paar weken opnemen zodat ik het dan allemaal achter elkaar kan kijken en niet steeds hoef te wachten.
    Wat een stom wijf die Sjors, "jij bent zijn moeder niet," "jij kunt geen kind opvoeden," "het zijn kinderen," "ze hebben nu al hulp nodig bij het opvoeden." Blegh.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Sjors en Bing moeten klappen krijgen man:D teering, met het loze zinnetje: "het is mijn kind" ;)
    Echt irritant, maar wel mooi van Bianca dat ze het zo voor Rikki en Sjoerd op nam.

13. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

pang pang pang........ schiet bing voor zijn appel!

14. glimworm

glimworm Niet meer actief

OMG dat stemmetje van Sjors gaat maar hoger en hoger, straks gaat ze nog letterlijk piepen :D

@ ebolavirus: Was vanavond bij RTL Boulevard te zien dat ze morgen weer een nieuwtje hebben daaromtrent. in het bijbehorende filmpje zei Lorena dat er heel binnenkort iemand doodgaat (duh ;)) misschien krijgen we het morgen wel te horen wie! of toch niet?

15. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Hahahahah
    Sjors springt altijd weg...

16. Rono

Rono Niet meer actief

jaaa edwin gaat dood!!!!!!

Heb shortie gezien en er komt bloed uit zijn neus!!

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Bij mij staat shortie nog niet op de rtl site waar heb jij hem gezien?

18. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Begin ik danny eindelijk leuk te vinden, gaat hij weg :(

19. fafje

fafje Niet meer actief

echt irritant dat die van man Bianca weer zo lomp doet ove rhet geld...omdat hij nu eenmaal bezig is met dat virus...komt hem even niet uit...pff...

shortie staat wel op gtst website

20. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik word er ook moe van, vooral van het : het zijn maar kinderen, die weten niet eens hoe je een luier moet verschonen,

nee héhé niemand weet hoe het "echt" moet tot je het een keer gedaan hebt,

maar aan de andere kant, ze hebben bram nu 2/3 maanden, ze zijn van het jongetje gaan houden, ze dachten dat het nu voorbij was, dat de bedenktijd erop zat ( hoewel het pleegzorg is dus gtst daar denk ik een steekje heeft laten vallen maargoed)

als ik een kind heb en dat echt als mijn eigen zie... zou ik ook hoog en laag springen en van alles roepen om hun maar dingen in te laten zien zodat ik "mijn" kindje kan houden, dus wat dat betreft snap ik het ook nog,

vind bing het ergste, grrr irritante arogante sukkel :p

maar ik hoop zooooo dat brammetje snel weer terug gaat naar rikki en sjoerd,

Deel Deze Pagina