GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Ik denk trouwens dat die mike(mega toby) mischien wel iets te maken heeft met het verhaal nick en maxime aangezien hij ook een belg is en mischien zo nick kent van iets mischien dat hij maxime gaat helpen het op te lossen ofzo

2. fafje

fafje Niet meer actief

tinkerbell, jaa dat is opzich wel ee goed verhaallijn!!

3. Delta

Delta Niet meer actief

bram gaat wel terug naar sjoerd en rikki denk ik, maar ohhh ze proberen het zogenaamd spannend te houden.. en sjors en bing zijn zoooo irritant!

ik bedoel, willen ze nou evht bram terwijl iedereen ze straks haat? lompe mensen! ach jaaa, eerst zeiden ze dat rikki altijd dr kind nog terug kan nemen, ook als de bedenk tijd voorbij was? ik snap eigenlijk niet waarom rikki niet meteen het adoptie bureau had gebeld? had ze denk ik meteen bram terug gekregen.. maar goed! waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan he?

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

eerlijk gezegd zou mij dat geen zak intreseren, als we ons gezin maar compleet hebben, als ik zo zielsveel van dat jongetje zou houden zou ik het zelfde doen, vechten tot ik er bij neer val,
    en dan maakt het mij echt niet uit dat heel meerdijk mij haat,

maar gtst maakt wel de fout dat dit pleegzorg is.... maar ermee omgaan als adoptie, ook de organisatie van pleegzorg doet zogenaamd mee met de bedenktijd, terwijl er in real life helemaal geen bedenktijd zit op pleegzorg,

5. fafje

fafje Niet meer actief

maar eigenlijk speelde sjors en bing het spelletje van pleegzorg heel vies naar rikki toe...
    terwijl zij eigenlijk voor adoptie wilde gaan, maar dor bing kon dat niet..

dus gingen ze helemaal slijmen bij rikki en haar "overhalen" dat ze zich toch kon bedenken etc etc...

basterdsssss

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Fafje, waarom kon t niet door bing?

7. fafje

fafje Niet meer actief

ja toch door zijn agressiviteit ofzoiets...strafblad heeft ie...dattuh geloof ik

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Omdat bing een strafblad heeft.
    Bah bah wat irriteer ik me aan die 2 en vandaag kwam ineens bitchy sjors tevoorschijn of niet. :(

9. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Kheb shortie ook bekeken...

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Anton blijf ook hetzelfde he: o en dat is dan opeens jou geld???

Ja ik denk ook dat Edwin dood gaat.

11. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nee niet EDWIN! Ik wil niet dat hij dood gaat.. En wie heeft er gezegt dan dat er na 10 januari nog iemand dood zou gaan?

12. holiday

holiday Actief lid

25 aug 2011
    302
    0
    0
    NULL
    NULL
    o jee edwin heeft een flinke bloedneus... tja... zal ook hij sterven????

En joh... al krijgen sjoerd en rikki een advocaat van onvermogen... volgens mij is pleegzorg nooit bindend.. maar alleen zorg voor bepaalde tijd! maar ja dit is GTST met andere regeles.. dus ik verwacht de volgende verhaallijn..

Edwin sterft
    rechter bepaald dat baby bij sjors blijft.
    sjoerd en rikki ontvoeren de baby nog een keer en vertrekken direct uit meerdijk!! (bram komt over 7 jaar terug als 18 jarige)
    Toby (hoe heet die belg) is de stiefbroer van Nick.
    Alleen is hij een goed mens! Leuk voor charly vers vlees ... in the house ...

Toby gaat inderdaad maxime helpen ... hij belt zijn vriendinnetje mega mandy... die met een toverkauwgombal uit de winkel van haar opa... een oplossing heeft voor het verschrikkelijk virus.. dan lekt uit dat anton iets doet wat niet mag... verliest zijn baan. en besluiten ook zei om uit meerdijk te vertrekken... oekiepoekiestan is nog niet aan de beurt geweest...en is er ruimte voor een nieuw gezin met een nieuwe verhaallijn!!

13. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Wat een fantasie :D

14. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Jaaa ik had gelijk!!! :D:D

Edwin gaat de pijp uit

15. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Heb net de previeuw gezien. Ben benieuwd wat er met Bram gaat gebeuren........En Edwin.........die heeft bloed idd.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Charlie zal weinig hebben aan megatoby...want die vertrekt toch volgende week????

Bram gaat terug naar Rikki en Sjoerd omdat Sjors schuldgevoelens krijgt en daarom iets zegt in hun eigen nadeel.

Dat denk ik

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Maar maar maar maar edwin was toch getest?

18. limegreen

limegreen Bekend lid

6 mei 2008
    892
    0
    0
    Moet wel zeggen ze schrijven wel goed Bij gtst...
    Het is weer super spannend en iedereen praat er over...

Ik denk ook dat sjors iets zegt wat tegen haar gebruikt gaat worden...
    En ben nog steeds heel erg benieuwd wie er nou uit de serie gaat...

19. fafje

fafje Niet meer actief

ja sors gaat zeker met haar "begrip "mee....en dat vind Bing natuurlijk not done, en dan gaan hun sowieso niet trouwen!

vond het trouwens wel heel lekker voor hem, dat Danny ff inwreef dat Bram niet zijn kind is netals Lana! :D:D

20. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Whahaha ik ook!!!

En idd Edwin was getest..

Maar toch krijgt hij in ene koorts en begint te bloeden dus hij gaat echt de pijp uit!:D

Deel Deze Pagina