Misschien kunnen ze het zien aan het HCG in het bloed? Of gewoon aan de bloedwaarden? Viel mij ook op idd dat ze ineens een buikje had..
Na 16 weken neemt HCG af....wordt dan vervangen door het hormoon progesteron............misschien is er nu een piek in het HCG gehalte?
wat grappig jullie reacties! maar toch heerlijk om te kijken! Straks is het kind nog van Sil ofzo haha
Hahaha, ja Danny was snel klaar hé!!! En ow er hebben er zoveel bloed verloren, dat al het bloed op is!! Dus als Rik niet had gedoneert was danny vast doodgegaan.... YEAH RIGHT! Het einde was voor mij een echte verrassing!!!! Maar hoe vergevordert moet die zwangerschap zijn met bijna GEEN buik, want die buik was me niet eens opgevallen, het is dat ik het hier lees!
de vrouw van een kennis van mijn man is 3 weken naar de ha post gegaan, ontzettend buikpijn, ze werd door gestuurd naar de seh voor een echo ze dachten aan galstenen, de echo werd gemaakt : mevrouw goed nieuws... u heeft geen galstenen..... maar u bent momenteel wel bezig met bevallen, ze heeft nooit geweten dat ze zwanger was, was ook niets aan te zien aan het gewicht van het kindje denken ze dat ze ongeveer 36 weken zwanger moet zijn geweest, het kan dus echt dat je geen buikje hebt oid. ( hoewel ik eerlijk moet zeggen dat ik mij er weinig bij voor kan stellen maargoed )
Nee er staat overal dat het van Sjoerd is en of hij zich zal voorbereiden op het vader zijn als hij erachter komt Die operatie van Danny was idd erg snel. En rik dan, mag je wel gelijk weg na zoveel bloed afgeven?
Wow!!! Dat ik me ook echt niet voorstellen! Lijkt me best heftig, je hebt maar paar uurtjes om aan het idee te wennen dat je een kind krijgt! Ik had echt een voet in mn buik staan bij mn dochter, hoe kun je dat nu niet merken! Ben benieuwd hoelang ze dan zwanger is die Rikki..... Hopelijk zien we dat morgen op de echo hahaha!
Klopt, ik kende ook iemand. Die had ook gewoon een kleine buik, je kon amper zien dat ze zwanger was. Kan me dat bijna niet voorstellen hoe dat mogelijk is. Echt bijzonder
Dat buikje van Rikkie viel echt op idd zag het ook meteen in die badjas vooral! En die operatie van Danny was binnen 5 min, ook heel raar. Dat ze dat zo hebben gedaan. Ben zo benieuwd naar morgen. De afleveringen mogen van mij wel een uur duren. Vind 30 min zo kort
Ja, inderdaad.. Hoe kunnen zij ineens weten dat zij zwanger is? En ze is 25 weken zwanger.. Zie shorty!