Ooooh dat muziekje op de achtergrond tijdens de scene met Edwin...... *loop iets achter, Lenn was wakker* kan wel meejanken haha
Ja dat dacht ik ook dat een van die turkse meisjes het overneemt... ik heb ergens iets in die geest gelezen maar weet niet meer precies wat er waar...
Ben benieuwd wie er dood gaat... Naud? Edwin? Of misschien totaal iemand anders die net zo plotseling bezwijkt als Ron.... Ik kan de shortie niet kijken op de vernieuwde site van RTL .. iemand anders daar ook problemen mee??? En idd.. dat was geen slimme zet van Sjoerd... Dag Bram... nu ga je naar die lullo van een Bing! Dát zal je vader maar zijn!!!
Ja ik heb um ook gekeken idd spannend Denk ook niet dat het noud is die dood zal gaan... want nu gaan we dat allemaal denken dat noud dood gaat en dan is het natuurlijk uiteindelijk edwin... of iemand anders die het virus ineens ook heeft
Als ik het goed gelezen had komen die volgende week en 1 van hen gaat idd charlies overnemen want ze is kapster
Heb de oplossing gevonden! Dit was bij mij de oplossing: Ik krijg één van de volgende meldingen: Silverlight Application Storage is disabled. Player cannot start Klik in de videoplayer op de rechtermuisknop. Klik op het vakje Silverlight. Het scherm Microsoft Silverlight Configuration verschijnt. Klik bovenin dit scherm op het tabblad Application storage. Vink onderin het vakje Enable application storage aan. Klik daarnaast op 'delete all'. Mocht dit niet werken, start dan uw browser opnieuw op. Anders even hier kijken!
Ik vrees dat het toch Edwin is die het eerst gaat.... "Lucas heeft de grootste moeite om zijn verdriet te verwerken. Ludo vindt dat Lucas een grens bereikt heeft en grijpt in."
Hmmmm Shortie voor vandaag is spannend....Noud zijn apparaat doet pieppppppppppppp gaat hij dan toch eerst??? Of niet omdat het er vrijdag pas weer 1 ging??
Ik denk dat Noud (nog) niet dood gaat. Dat ze hem kunnen redden. Maar wie zegt dat hij vrijdag niet dood kan gaan. Of misschien is het toch Edwin!