Dat was ik ook al aan het kijken... zal ze bestem worden... dat ze het gewoon charlie geven en dat die dood gaat... die gaat toch weg...
Lucas hoort dat Danny met het virus in het zh ligt.. Hij gaat nadenken en komt tot de ontdekking dat hij enorm geilt op Danny.. Gaat naar Danny, doet zijn bekentenis.. Danny wijst hem uiteraard af en dat breekt zijn hart.. enz.. zoiets?
Zou wel fijn zijn.. Komt Danny ook niet meer terug.. maarja, zal wel niet.. Of Bing gaat alsnog.. *daaaag Bing*
zou nick nog niet even besmet kunnen worden? Die gaat er ook uit, ik weet niet per wanneer, maar als hij nog besmet wordt kan hij er ook uit, nadat ludo en hoeheetie dat serum hebben ontwikkeld en zo out, en edwin kunnen redden, maar het niet aan nick geven aangezien net ontdekt is door ludo dat hij janine wilde vermoorden, en niet maxime...... dit moet wel allemaal binnen een paar dagen gebeurden dan en dat zal ook wel niet......
Nina eindelijk weer een verhaallijn na dat saaie gedoe met Noud.. Zou Edwin ook dood gaan? Volgens mij heerst er economische crisis bij GTST en moeten ze bezuinigen
Of zouden ze hem reanimeren? En weer springlevend? Want mensen zeiden toch dat hij in spoilers van februari voorkwam? Wel weer een makkelijk einde net als bij Rosa toen