Nou... ik zie ook liever Edwin dan Noud vertrekken (wat een SLECHTE acteur ook die Edwin, altijd dat mondje open, zo quassi onschuldig en een tikkeltje dom, en hoe hij ziek lag te wezen in dat ziekenhuisbed, ténenkrommend!) Zo.
Gaat ie ook niet, hij komt nog voor in de spoilers (tenzij ze daar per abuis of expres een verkeerde naam hebben neergezet hahahaha)
Wie zegt dat deze spoilers kloppen Zal niet de eerste keer zijn, dat deze niet waar zijn. Wordt ook regelmatig mee gerommeld. Maar voor de dames die al shorties kijken of betalen voor de aflevering voor morgen, wat doen jullie om 20.00 uur? Kijken jullie alsnog de aflevering?
en edwin? ik kijk normaal nooit de shortie. maar nu met dat stomme virus.. en brammeke.. ben benieuwd of bram volgend jaar een populaire naam is!!
Zal het even in het wit zetten voor de mensen die het niet willen weten. Nina denkt dat nou dood is maar noud ligt in coma zijn hartslag is normaal en zijn bloeddruk ook. Het draait voornamelijk om Charlie die weggaat krijgt afscheidfeestje etc etc.Lorena koopt Charlie's Het serum is tot nu nog niet gelukt. Edwin lag in coma word wakker en zegt dat hij zich goed voelt en honger heeft. Meer zie je dus niet denk dat dat vrijdag gebeurd hij ziet er namelijk wel nog belabberd uit.. En ik denk daarom nog steeds dat hij dood gaat
hahaha gtst high defenition met nadruk op hogere sferen oja briljante opmerking van manlief hier(hij werkt in de farmachemische industrie) hij kijkt heel sporadisch mee "jahoor waar een heel team van laboranten er minstens 7 jaar over doen om een medicijn te maken en te testen, doet zo'n tv doktertje het in zijn eentje in een weekje tijd" ) maar hij wist dan weer wel te vertellen dat Charlie naar Curacao ging naar haar moeder en broertje, zo voorspellend zo'n soap!
Spannnnnnend! Van mij mag edwin er uit, zijn rol is wel klaar, en noud ja, zie hem telkens nog als kruimeltje , weet het met hem ook niet , ook niet echt een super rol... Vrijdag dus iemand dood , ben heel benieuwd...