Die reactie's op GTST hyves moet je niet geloven... Zijn vaak echt domme kneuze die daar regeageren. Alleen maar taalfouten en domme praat
Charlie haalt vanavond herinneringen op, zag ik in de shortie voor vanavond. Maar de rol van Charlie werd toch eerst gespeeld door Aukje van Ginniken? Of zouden de herinneringen niet zo ver reiken dat ze ook beelden van Aukje laten zien?
Lang leve terugkijken met rtl XL! ik moet vanavond echt weer eens sporten en dat valt altijd samen met gtst @english woman: ik weet niet of ze zover terug gaan, misschien heeft Lieke speciaal daarvoor wat scenes over gespeeld?
Ik heb vanavond gewoon vergadering tot 22:00 . Als ik thuis ben maar direct de aflevering terug kijken!
Nu zie ik het ook.. Gefeliciteerd meid! haha zul je zien dat één van de twee kinderen niet wil slapen tijdens GTST.. gebeurd altijd als er een leuke aflevering op komt.. Op de saaiere afleveringen is één van de twee altijd wakker..
Oh oh! Wordt het janken ja? *haalt doos tissues van boven* *stuurt vent de schuur in* Ben benieuwd!!!
Jeff gaat overlijden??? Wat heeft die nou opeens met dat virus? Moest ook wel lachen om de opmerking dat het tv doktertje in een week tijd een serum kan ontdekken... zoooooo gtst! Ook zo typisch dat Jack alweer vroijk rond huppelt en iedereen in de serie nu opeens kans maakt om te overlijden omdat Jack zonodig moest bootje varen naar Africa!
Nou wat zei ik.. Begin nu pas met kijken (lang leve pauzeren van KPN) Lenn wilde niet slapen.. haha voorspelbaar hier thuis..
Het begint wel een beetje op de smurven te lijken hoor... met al die blauwe mensjes in die blauwe kamertjes...
ries alarm huppeldeflups cathelijne charlie toch? of ging dat net over van charlies telefoon naar riks telefoon