Ze duren zelfs 22 min. Met reclame weggelaten erg zonde. Ik kijk de gemist via youtube, die zijn zonder reclame
Nou ik had met 25 weken echt al een aardige buik bij mn eerste!!! Ik ben nu zelfs al dikker dan haar met mn 16 weekjes hahah.... Kan em nog amper inhouden.....
oeii ik lees nu net dat ik een verkeerde zin heb getypt het moet zijn 3 weken na MIJN bevalling naar de ha post gegaan dus toen onze dochter 3 weken oud was kwamen hun erachter dat ze die dag nog een kindje zouden krijgen
Ik vond het erg raar en typisch dat danny binnen 5 minuten geopereerd was, aan de slangetjes kon liggen en dat de uitslagen al binnen waren! Tevens apart dat op de bruiloft bij Rikki nog totaaaal geen buikje te zien was, maar nu ineens (in verhouding bij hun 1 dag verder) ineens overduidelijk in haar badjas wel! Ach, het blijft een soap Kan niet wachten tot vanavond!!!!!!
hahaha heb het even terug gekeken en wat een buik al hahaha zo inneens...kan niet wachten op vanavond
25 weken.. dan kan het dus wel van sil zijn? of nou ja dat is dus dan weer het mysterie ofzo? ik zag geen buik moet ik eerlijk zijn maar voelde ze dan geen schopjes ofzo?
ja ik zag wel een buikje in de badjas maar idd daarvoor niet tijdens het optreden ben wel benieuwd of het van sil of van sjoerd is zoals gister begon ze ook even over sil toen dacht ik wel heyyyyy die is er ook nog .....hihi
gtst zou gsts niet zijn als er geen draai aan rikki der zwangerschap gegeven zou worden het zou me ook niks verbazen als het van sil is. Ik begreep uit de spoilers van volgende week dat rik het kind wil opvoeden met charlie maar charlie dit niet zo ziet zitten. Ik vind het wel sneu voor lorena dat rosa dood gaat.
ik vond ook dat ze al best een buikje had in de badjas maar ja in soaps gaat altijd alles heel snel heb de shorty ook weer ff gezien dan heb je meteen zin om de rest ook te kijken haha. van mij mag gtst ook wel een uur duren die 30 min is te kort wel spannend weer.vanavond om 8 uur zit ik weer lekker voor de tv
Rikki is zwanger van Sjoerd. In het nieuwe seizoen kunnen we zien hoe Rik en Charlie op de zwangerschap gaan reageren en hoe Sjoerd met het aanstaande vaderschap om zal gaan
zo rtllounge weer gezien.. word eindelijk weer normaal gtst niet alleen terugblikken erger me alleen dood aan de wiet !! bah bah ben blij als zei eruit gaat!