Hahah wel grappig dat iedereen dacht dat het te cliché was dat Charlie met Nick vandoor zou gaan naar dr moeder en Morris en wat gebeurt er.... Ik denk ook dat Edwin dood gaat. Het is volgens mij niet goed als je ineens zo wakker wordt als je zo'n virus hebt..Plus dat hoofd van Anton toen Bianca dat zei
he jammer anton was net te laat met dat serum.............. dus noud gaat niet dood het serum komt voor hem wel op tijd....
Vond er vandaag niet zo veel aan.. Speech van Jef kreeg ik wel wat traan oogjes van maar verder niet.. Wie zei nou dat 1 van die nieuwe meiden Charlies ging kopen? Die is nu dus mooi van Lorena
Haha doet me denken aan Tabatha's salon take over! Was ook iemand die zelf geen verstand had van knippen...
Vond het vanavond eigenlijk helemaal niet ' tissue' waardig Jammer dat Charlie weg is,vond het wel een sl*tje,maar ze bracht wel leven in de brouwerij! ben erg benieuwd wie er morgen weg valt.. en OF er wel iemand weg valt...
In de telefoon van Rik gaan ze van C naar L en als eerste staat er Lucas maar volgens mij hoort daar Lorena hihi
Jaa ik daht wel dat jack het zou doennn Heb ook nie hoeven huilen , al met ik dat echt snel, maar ook ie zo gecncentreerd gekeken vond t best boringgggg
Een tragische aflevering voor de grote fans van Edwin Bouwhuis. Vanavond zal Edwin sterven in de armen van zijn geliefde Lucas Sanders. Zijn vader Anton Bouwhuis is net te laat met het serum dat werd ontwikkeld tegen het Ebola-virus. Anton ziet zijn zoon wegzakken in de armen van zijn vriendje. Hiermee komt er dan ook een einde aan de GTSTcarrière van Raynor Arkenbout. Iets wat voor menig fans een zware dobber zal zijn. Niet alleen in Nederland waren er veel fans van het koppel Lucas en Edwin, maar ook in buurlanden als Duitsland, België en Engeland werden de gemoederen tussen het soapkoppel op de voet gevolgd. Zelfs in Amerika hadden ze niet genoeg aan soapkoppel Luke en Noah uit As The World Turns, maar volgden vele, veeluit dames via YouTube de verhaallijn van Lucas en Edwin. Na een stroeve periode tussen de twee, leek het soapkoppel weer herenigt. Voor Lucas zal dit een bittere pil zijn. De emoties zullen hoog oplopen in de uitzending van morgen, maar ook de komende week zullen er nog vele tranen vloeien om de dood van Edwin Bouwhuis. In korte tijd was het personage uitgegroeid tot één van de meest favorieten in de soap. Met de dood van Edwin, lijkt de verhaallijn om het Ebola-virus aan een eind te komen. Een sweep-week kunnen we het niet noemen, maar de dood van Edwin zal voor velen de midseason-cliffhanger zijn.