Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah *JANK* Die shorty was al zielig!!! laat staat vanavond! Ik denk niet dat ik het kan zien, want zijn bij vrienden eten... Edwin was niet mijn favoriet, maar dit is ook wel zielig!!! Hopelijk blijft Sjoerd er wel in! Die is qua acteerprestaties een stuk vooruit gegaan!
Ik heb nog niks gezien, kijk gewoon om 20u vanavond.. Maar Edwin gaat dus toch dood, vandaar dat hij niet meer in de spoilers voorkomt.. Ik vind het jammer, ik vond hem zo leuk met Lucas samen..
Lucas & Edwin vond ik ook een goed stel samen. Vond het wel goed dat er een leuk homostel te zien was in GTST. Nu is Lucas dus weer alleen. Hopelijk krijgt hij gauw weer een leuke vriend! Ik keek trouwens al tijden (lees: jaren) niet meer naar GTST. Maar sinds een paar weken kijk ik weer. Het is opeens weer leuker geworden. Heb het een hele tijd ontzettend saai gevonden. Het leuke van soap is dat je een hele tijd niet kunt kijken en zo opeens er weer helemaal in zit!
Be happy Ik heb het zelfde hoor, keek tijden niet en zo nu en dan weer en nu wil ik echt elke avond weer kijken
Vind het jammer dat Edwin er dus uit gaat, het was zo gezellig een homo stel in GTST.. Dan Toby maar als nieuwe vriend van Lucas, ze blijven je toch verrassen daar bij gtst
Nu bij RTL boulevard dat Edwin het jammer vind GTST te moeten verlaten Hij is eruit geschreven en wou eigelijk langer blijven maar dat kon dus niet. Hij gaat nu ergens achter de schermen werken en deed nog een oproepje voor wie hem eventueel contracteren als acteur
raynor Oftewel edwin. Zet net op twitter. Er is verwarring waarom ik eruit ga bij gtst. Niet omdat ik iets anders heb maar verhaal technisch dus het verhaal lijn liep zo. Ik zit er klaar voor hoor
zouden we bij edwin wel een begrafenis zien? Van ron niet gezien... toch? of heb ik dat gewoon gemist. ik vond het ook wel leuk met edwin zo samen met lucas... maar moet zeggen dat vooral omdat lucas heel grappig is... met zijn spaarlamp haha
Nee Ron heeft geen begrafenis gekregen... Tja bezuinigen, he?! Jaaaa, " Dus hij is een soort van spaarlamp" te grappig
Hahaha trouwens noonoo ff off topic. Ik moet altijd aan de teletubbies denken bij jou naam die stofzuiger
nee hij had idd niet echt een rol... die ron!! maar toch gek dat je niets van een begrafenis ziet... maar mss idd die bezuinigingen haha