Ja hoor lucas zet zijn mond kapje weer af. Oh man ze weten het wel spannend te maken hè ook met dat serum pf
haha maar tis een goed excuus Pff als ik het voorstukje van maandag zo bekijk wordt het er maandag niet beter op.. Ook al is het een soap, vind het zo zielig voor Lucas
Daar komt m'n nickname ook vandaan Heel in het begin heb ik het gekke stofzuigertje zelfs als avatar gehad, tegenwoordig vind ik het veel te leuk om van avatar te wisselen. Ontopic: Bye bye Edwin! Wel een beetje zielig, maar om Edwin met z'n mondje ben ik niet rouwig
Poeh ik had net even flink een potje gejankt. Maar ik heb net de shortie gekeken, maar wat een coole kikker die Anton. Misschien is het hem manier van verwerken. Maar hij trooste bianca en zei ik moet weer verder, ongelofelijk.
Aahh k heb ook gehuild hoor ach ach die sjoerd zo zielig Ga ook shortie ff kijken denk idd dat anton er zo mee omgaat dan heh
Ze zijn flinke opruiming aan het houden in meerdijk. Ik vind jammer genoeg gtst flink aan het dalen in de leuk om te zien factor. Het lijkt een beetje alsof ze niet weten wat met de soap aan te moeten