Ach die Edwin, inderdaad wel heel zielig. Zijn Lucas en Edwin eindelijk weer samen en alles goed, gaat Edwin dood. Vind trouwens echt stom hoe dat gaat in dat ziekenhuis met die schorten en mondkapjes. Half meerdijk had al dood moeten zijn. Ze lopen met die schorten en kapjes zo naar buiten naar degene die op de gang staan. In het echt met geïsoleerd verplegen doe je de schorten of in een tussenruimte of voor het naar buiten gaan uit. Achja, het is een soap...
Daar erger ik mezelf ook echt aan...ze lopen zo in en uit die kamertjes rn knuffelen vervolgens degene die er buiten staat haha
Het mag dan 'maar' een soap zijn. Maar op sommige details mogen ze best wat beter letten Voor de kijker zijn die dingen namelijk heel irritant en als ze kijkers willen houden moeten ze die wel pleasen. Ook qua verhaallijn moeten ze daar mee oppassen, zoals dus met Bram adoptie en pleegzorg met elkaar verwarren...
Wat voor doms zei Danny dan? Ik vond dattie groot gelijk had...Niet zit zwelgen in zelfmedelijden maar de schouders eronder...
ik heb daar toevallig gister een bericht over gekregen, ik vond het jammer dat het zo verward word met elkaar en heb ze een bericht gedaan dat ik het jammer vond dathet zo door elkaar gehaald werd en dat ze misschien beter wat meer konden rondkijken hoe alles in elkaar zit, want dat de verhaallijn met rikki en sjoerd gewoon niet klopt ( natuurlijk wel wat netter als ik hier neer zet ) hun reactie zal ik ff kopieeren hierna toe Beste (naam heb ik even weggehaald) Bedankt voor je mail. We vinden het fijn dat je zo betrokken bent. We doen wel degelijk research naar onderwerpen, maar kunnen niet alles belichten, omdat daarvoor de manier waarop wij verhalen vertellen te snel gaat. We hebben natuurlijk een bepaald tempo om de spanning niet te verliezen of onnodig te rekken. We belichten alleen de zaken die van belang zijn voor onze verhaallijn. We proberen een realistisch verhaal neer te zetten, maar blijven natuurlijk een soap met alle bijbehorende conventies en fictieve karakters. Het laatste wat wij willen is schade aanrichten of onjuiste informatie verschaffen.Het klopt inderdaad dat we ongeveer twee maanden voorlopen met het opnemen van GTST, dus in dit geval is er helaas niets meer aan te doen. De verhaallijn zal binnenkort worden afgerond. Vriendelijke groeten, Redactie GTST
opzich is dat er ook, tenminste wat ik hier zie in bijna elke winkel hier staat wel : zoek jij een uitdaging ? dan zoeken wij jou etc etc, en in de zorg.... enorm veel te kort aan verpleegkundigen, oke je moet er een opleiding voor hebben, maar daar is zeker werk in te vinden
Mee eens...Werk is er meer dan genoeg. Mensen zijn te kieskeurig, voelen zich te goed voor bepaalde banen.. Dus ik vind het geen domme opmerking. Ik vind dattie groot gelijk heeft, want zo'n type is Maxime ook
Echt zo zielig voor Lucas. En ik vond Edwin toch altijd een genot om naar te kijken met zijn twinkeloogjes . Nick vond ik ook altijd leuk, ook weg. Welke man moet ik nu adoreren? Danny, maar die is het met zijn rol net niet vind ik.. Andere suggesties?
Ik ben blij dat de verhaaltje over Bram afgerond gaat worden. Ik heb nl. De laatste rume week niet meer gekeken, omdat ik Bing niet uit kon staan en het steeds in mijn hoofd bleef zitten. Ik ben realistisch hoor, weet dat het soap is, maar ik kon daar niet tegen engerd zoooooooo boos. Dus dan maar even niet kijken, m.n de manier waarop hij soms keek, zo vals en gemeen... Ohhh... Dan kon ik hem wel door de tv trekken. Zoals het ernaar uitziet krijgen Rikkie en Sjoerd Bram wel terug, dus kan ik weer gaan kijken nu.... Is Nick met Charlie meegegaan? Dacht dat hij. Of wel ff zou blijven om te genieten van zijn zege op Maxime... Leuk topic dit!
Bing vind ik idd hufterig bezig. Maar die vind ik ook niet zo knap eigenlijk.. Misschien moet ik mijn pijlers maar op Jef richten, die blijft tenminste in de serie
Haha... Ja misschien wel ja! Maar ik las hier ook al dat er geruchten gingen dat hij eruit zou gaan.... Maar dat zal wel niet denk ik. Rik dan...? Tja, soms wel erg mopperig, maar als hij lacht vind ik hem wel een mooie man!
Zat me ook rot te ergeren aan bing.. Zo egocentrisch mannetje is het bah.. Maargoed hij vervuld zijn rol wel goed
Jaren geleden dat ik er voor ging zitten maar probeer sinds een paar weken om acht uur klaar te zitten met een kop thee Bing heeft misschien een hoog irritatiegehalte maar ik irriteer me eigenlijk ook wel aan Sjors, of meer aan de blik van Sjors. Wordt er zo door afgeleid, iedere keer die grote verschrikte ogen die ze opzet...ze heeft maar één look lijkt wel. Brrrrr
Zo dom was die opmerking van Danny niet, als je wil werken is er werk zat, alleen is het dan niet het soort werk wat je eigenlijk zou willen.. (woorden van gelijke strekking heb ik hier al vaker gelezen, maar wou het toch nog even kwijt) En ach, dat niet altijd alles klopt in de soap, tja het kan mij niet boeien, gtst is voor mij gewoon ff lekker domweg tv kijken en niet teveel nadenken
haha ja precies, maar dat zei ik laatst al over dat serum, kunnen ze in real life nooit van z'n leven in een week tijd zowel gemaakt als getest hebben en er ook nog licenties voor krijgen. ik moest wel lachen om dat stukje dat Anton en zijn collega aan het vechten waren om dat serum. Dat buisje vliegt door de lucht en wel heel toevallig vangt Anton hem nog. Dat zag er zo nep uit, het leek wel een tekenfilm