Nee ik vindt de opmerking van Danny ook niet dom. Er is altijd wel werk voor haar. Ook al is het achter de kassa.
abootje Heerlijk die soap! heb gisteren wel even zitten janken.... heerlijk hoor! Jammer dat Edwin eruit was, maar had het wel verwacht nadat Noud was blijven leven. Niet iedereen kan ternauwernood aan de dood ontsnappen natuurlijk voor de geloofwaardigheid! Of iets klopt of niet daar irriteer ik me af en toe ook wel aan. ik werk zelf in de zorg en dat verhaal met het serum en die isolatie daar klopt natuurlijk niks van! maar ze zijn er al op vooruit gegaan, "vroegah" plakten ze gewoon een spike die normaal in een infuuszak zit, op iemands hand als infuus!!! Hahaha! Sjors begin ik me ook steeds meer aan te irriteren... altijd de vredestichter willen blijven, bah! Met die hondenogen van dr!! *gaat effe de shortie van maandag bekijken*
Heb ook wel een traantje weggepinkt hoor vrijdag, vind het zo sneu voor Lucas, is ie eindelijk gelukkig..
Ik moest ook janken terwijl ik bij me ouders thuis zat en de thuiskapper erbij.... ging die nog zeggen achh gaat het jah je raad het al nog harder janken haha
Vind het echt zo sneu voor Lucas *ja, tis een soap maarja* Zie hem in het voorstukje voor vanavond nog zo staan met Sjanine in het gras.. 'Ik wil niks, ik wil alleen Edwin.' Ach arme vent Moest gelijk denken aan hoe ik me zou voelen als mijn man zou overlijden.. Nou, toen begon ik spontaan nog harder te janken Geloof dat mijn wereld in zou storten.. Ben normaal helemaal geen jankerd, zelfs niet tijdens de zwangerschap, maar sinds de bevalling komt alles los
heeft er iemand een doos met tissues voor me zit me hier een partijtje te janken....gelukkig is me vriend aan het gamen en ligt timo lekker te slapen anders zat ik weer voor lul......pfff wat doet dat met je moeder gevoelens als je je kind verliest zeg pfff
ojee ...ik kreeg tranen in mijn ogen! goed gespeeld hoor.. drama muziekje eronder... klopte helemaal!!
Had wel ff een brok in de keel. Maar inderdaad duurt nu wel lang met dat virus. Ik denk wel als Noud wakker wordt, dat het dan afgelopen is met die verhaallijn.
Ik lees al een tijdje mee maar nooit eerder gereageerd. Ik snap niet zo goed dat Edwin eruit gaat terwijl ik dat nergens had gehoord, op tv of zo, bij Charlie bijv was het allang bekend. Ze mochten Edwin vandaag echt wel reanimeren hoor en dan het serum toedienen, is toch veel beter. Beetje vreemd.
volgens mij blijft de rest van de bouwhuis erin was toch dat vorige gezin die er toen uit is gegaan met dex enzo
Ik heb ook nog niks gehoord van de Bouwhuisjes uit GTST zouden, maar goed, we wisten ook niet dat Edwin de soap zou verlaten. Het verschil tussen Charlie en Edwin is, dat Lieke zelf de serie uit wou en Raynor er uit is geschreven. Ik vind het heel knap dat ze dit zo lang verborgen hebben kunnen houden.
ik vond bianca en sjoerd en heel goed verdrietig en ook rikki dr scene met sjoerd vond ik zielig... ben eigenlijk wel beniuewd hoe het nu gaat met maxime en ludo enz... wanneer komt hij er eindelijk achter!?