GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Heeft iemand de shortie wel gezien?? Zag ergens staan dat iemand had gezien dat Anton met Maxime in de lift gaat kussen?! Lijkt me erg onwaarschijnlijk

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Het is dus wel waar...

3. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Donderdag 2 februari
    Laura moet een onmogelijke keuze maken tussen Maxime en Ludo. Sjoerd en Rikki hebben een krampachtig gesprek met de kinderbescherming. Verknoeien ze hiermee hun toekomst met Bram? Bing is het niet eens met een beslissing van Lucas.

Vrijdag 3 februari
    Het botst tussen Bing en Aysen. Hij is dan ook geen voorstander van haar verhuizing naar Toko. Rik is bang dat het in de rechtszaak niet goed afloopt voor Rikki en Sjoerd. Sjors neemt op gevoel een onverwachte beslissing.

Maandag 6 februari
    Bing vindt dat Sjors een fatale fout maakt in de rechtbank. Nuran krijgt de schrik van haar leven. Lorena baalt als Jack haar niet serieus neemt en gaat een weddenschap met hem aan.

Dinsdag 7 februari
    Rikki zit met een lastig dilemma. Sjors probeert Bing haar beslissing uit te leggen, maar hij sluit zich voor haar af. Maxime gooit al haar charmes in de strijd om een baan bemachtigen.

8 februari
    Nina en Noud proberen Lucas liefdevol op te peppen, maar hij vindt alles stom en dat loopt volledig uit de hand. Als Anton het thuis moeilijk heeft, zoekt hij ergens anders afleiding. Rik zorgt ervoor dat Rikki de juiste beslissing neemt.

9 februari
    Ludo en Janine treffen brandweer, politie en ambulances bij hun huis. Wat is er gebeurd? Danny wordt boos op Bing over hoe hij met Sjors omgaat. Lorena's grote haarshow dreigt mis te lopen als haar topmodel afzegt. Nina raadt Nuran aan om op Danny af te stappen.

10 februari
    Aysen is geschokt als ze Nuran en Danny samen ontdekt. Ze pakt Danny vervolgens hard aan. Lorena doet er alles aan om haar weddenschap met Jack te winnen. Rikki baalt als Sjoerd zijn moeder om babyhulp vraagt.

Denk dat Anton dan weer naar haar gaat ofzo ??
    ( weet dat ze er al zijn hoor maar ff weer naar voren)

4. Lt20

Lt20 Niet meer actief

Ja hij sleurt haar mee de lift in...

En 50 meter verderop rouwen er mensen om je overleden zoon.

5. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    ik heb gister avond op rtlxl de shortie gewoon gezien hoor:$

6. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    lydia Heb jij de rtl app al op je tel staan? Daar kan je het wel allemaal zien hoef je niet bij youtube te kijken :)

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wat ik me dan afvraag... Zou dat in het echte leven ook wel ns gebeuren? Ik kan het me gewoon niet voorstellen... Komt waarschijnlijk omdat ik zelf niet zo in elkaar zit :D

Lijkt me trouwens wel een leuke verhaallijn hoor, Anton en Maxime, en dat het dan nog een beetje geheim blijft, ik geloof dat ik ze wel bij elkaar vindt passen... Wel sneu voor Bianca, dat dan eigenlijk wel, maar ik twijfel toch al wel of het goed blijft gaan tussen Anton en Bianca

8. MHMW

MHMW Niet meer actief

Ik ben zo benieuwd wat er nu is tussen Danny en die Nuran. Ik dacht ook meteen aan Iris.

9. Milujem

Milujem Niet meer actief

Ik vind dit echt zo ontzettend jammer van dat hele GTST!
    Anton die dit met Maxime doet. Ik dacht dat we dat hele overspel hadden gehad met Martijn en Barbara toen?!
    Dacht dat er een stabiel gezin in GTST zou komen. Maar eerst gaat Edwin dood en nu gaat Anton vreemd met Maxime.. vind dit zo jammer dat ik gewoon op het punt sta om niet meer te kijken..

10. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Het wordt weer een beetje to much idd, net alsof een normaal functionerend gezin niet kan!

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ja daar hebben jullie ook wel weer gelijk in, maar ja tis gtst en een stabiel gezin kennen de schrijvers van gtst niet geloof ik...

12. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Jammer zeg, ik vond Anton en Bianca echt een fijn stel. Ik vind het ook zielig voor Anton dat hij het voor zichzelf verpest, alsof hij nog niet genoeg aan zijn hoofd had?

13. suzy83

suzy83 Fanatiek lid

20 okt 2009
    1.556
    0
    36
    NULL
    NULL
    Als we jou toch niet hadden ;) bedankt weer voor deze info!!:D

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh dat zal ik s ff kijken..

15. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    hmm shorty kan ik daar ni zien.. tot de 30e

16. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    na heb m gezien..! pff en maxime doet ook nog vrolijk mee..

17. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik heb hem ook gezien.. Maar je zie natuurlijk echt shoty.. Volgnes mij gaan ze eerst met elkaar praten over de problemen en dan gaan ze samen de lift in..
    Anton sleurt haar niet de licht in hoor...

En Anton zoenen is raar om te zien.. Die hebben we nog nooit zien zoenen met Bianca haha

18. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Wie is Iris??

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Is meneer bouwhuis nu aan het flirten met Maxime? Kuch..

20. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    En ja hoor. Ik krijg gelijk. Anton en Maxime stonden al zoenend en grijpend in de lift met de noodstop erop. Beetje jammer dat Bianca op dat moment net afscheid had genomen van de condoleance gasten.... zooooo gtst ook!

Deel Deze Pagina