Heeft iemand de shortie wel gezien?? Zag ergens staan dat iemand had gezien dat Anton met Maxime in de lift gaat kussen?! Lijkt me erg onwaarschijnlijk
Donderdag 2 februari Laura moet een onmogelijke keuze maken tussen Maxime en Ludo. Sjoerd en Rikki hebben een krampachtig gesprek met de kinderbescherming. Verknoeien ze hiermee hun toekomst met Bram? Bing is het niet eens met een beslissing van Lucas. Vrijdag 3 februari Het botst tussen Bing en Aysen. Hij is dan ook geen voorstander van haar verhuizing naar Toko. Rik is bang dat het in de rechtszaak niet goed afloopt voor Rikki en Sjoerd. Sjors neemt op gevoel een onverwachte beslissing. Maandag 6 februari Bing vindt dat Sjors een fatale fout maakt in de rechtbank. Nuran krijgt de schrik van haar leven. Lorena baalt als Jack haar niet serieus neemt en gaat een weddenschap met hem aan. Dinsdag 7 februari Rikki zit met een lastig dilemma. Sjors probeert Bing haar beslissing uit te leggen, maar hij sluit zich voor haar af. Maxime gooit al haar charmes in de strijd om een baan bemachtigen. 8 februari Nina en Noud proberen Lucas liefdevol op te peppen, maar hij vindt alles stom en dat loopt volledig uit de hand. Als Anton het thuis moeilijk heeft, zoekt hij ergens anders afleiding. Rik zorgt ervoor dat Rikki de juiste beslissing neemt. 9 februari Ludo en Janine treffen brandweer, politie en ambulances bij hun huis. Wat is er gebeurd? Danny wordt boos op Bing over hoe hij met Sjors omgaat. Lorena's grote haarshow dreigt mis te lopen als haar topmodel afzegt. Nina raadt Nuran aan om op Danny af te stappen. 10 februari Aysen is geschokt als ze Nuran en Danny samen ontdekt. Ze pakt Danny vervolgens hard aan. Lorena doet er alles aan om haar weddenschap met Jack te winnen. Rikki baalt als Sjoerd zijn moeder om babyhulp vraagt. Denk dat Anton dan weer naar haar gaat ofzo ?? ( weet dat ze er al zijn hoor maar ff weer naar voren)
lydia Heb jij de rtl app al op je tel staan? Daar kan je het wel allemaal zien hoef je niet bij youtube te kijken
Wat ik me dan afvraag... Zou dat in het echte leven ook wel ns gebeuren? Ik kan het me gewoon niet voorstellen... Komt waarschijnlijk omdat ik zelf niet zo in elkaar zit Lijkt me trouwens wel een leuke verhaallijn hoor, Anton en Maxime, en dat het dan nog een beetje geheim blijft, ik geloof dat ik ze wel bij elkaar vindt passen... Wel sneu voor Bianca, dat dan eigenlijk wel, maar ik twijfel toch al wel of het goed blijft gaan tussen Anton en Bianca
Ik vind dit echt zo ontzettend jammer van dat hele GTST! Anton die dit met Maxime doet. Ik dacht dat we dat hele overspel hadden gehad met Martijn en Barbara toen?! Dacht dat er een stabiel gezin in GTST zou komen. Maar eerst gaat Edwin dood en nu gaat Anton vreemd met Maxime.. vind dit zo jammer dat ik gewoon op het punt sta om niet meer te kijken..
Ja daar hebben jullie ook wel weer gelijk in, maar ja tis gtst en een stabiel gezin kennen de schrijvers van gtst niet geloof ik...
Jammer zeg, ik vond Anton en Bianca echt een fijn stel. Ik vind het ook zielig voor Anton dat hij het voor zichzelf verpest, alsof hij nog niet genoeg aan zijn hoofd had?
Ik heb hem ook gezien.. Maar je zie natuurlijk echt shoty.. Volgnes mij gaan ze eerst met elkaar praten over de problemen en dan gaan ze samen de lift in.. Anton sleurt haar niet de licht in hoor... En Anton zoenen is raar om te zien.. Die hebben we nog nooit zien zoenen met Bianca haha
En ja hoor. Ik krijg gelijk. Anton en Maxime stonden al zoenend en grijpend in de lift met de noodstop erop. Beetje jammer dat Bianca op dat moment net afscheid had genomen van de condoleance gasten.... zooooo gtst ook!