GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    hihi mejojo je hebt ook gelijk hoor het is in real life ook wel zo maar ik kan haar sowieso niet uitstaan :p

2. Only me

Only me Niet meer actief

Ja, daarom! Je kan ook overdrijven met het goedkeuren van andermans gedrag. Familie of geen familie, sommige dingen hoef je gewoon niet te accepteren!

Ben benieuwd hoe het nu ook met Rik en Danny afloopt, hopelijk kunnen ook zij weer normaal als broer en broer functioneren :p

3. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    ik vind het wel jammer dat rosa eruit gaat, en rikkie al 25 weken, tjonge dat is wel erg ver, dacht eerst 12 weken ofzo dat ze net die eerste periode voorbij was. In de spoilers vind ik rik wel erg overdreven reageren dat ze het geheim willen houden.

4. Sakinah

Sakinah Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.088
    0
    36
    ja wat een onzin/ dat kind is al 25 weken nog even en het komt eruit. dan weet iedereen het toch ?
    of wil ze het misschien laten adopteren zonder dat iedereen het weet? lijkt me toch dat iemand het op een gegeven moment wel gaat zien :p

5. chadee

chadee Actief lid

12 jun 2011
    234
    0
    0
    Huismoeder
    Gelderland
    vond zelf de aflevering van vanmorgen de beste van de 3 van dit seizoen. Wel raar dat rikkie al 25 weken is, maar goed, in een soap kan alles!

6. Boncuk

Boncuk Actief lid

11 mei 2011
    174
    0
    0
    op een wolk
    Ik denk dat rik het samen met charlie wil opvoeden maar charlie ziet dit niet zitten

7. Only me

Only me Niet meer actief

Nee, ik denk het ook niet. Volgens mij gaat dat ook niet lang meer duren tussen die twee. Ze leven constant op gespannen voet, en Charlie oogt nu ook niet echt gelukkig...

8. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Weetje wat mij opvalt.. Bijna alle zwangerschappen daar zo ongepland en vaak ook ongewenst.. Volgens mij kreeg alleen Anita kinderen die ze echt wilde, of heb ik het nou echt mis?

9. anica

anica Fanatiek lid

3 dec 2009
    4.528
    240
    63
    Taarten bakken
    zwolle
    Janine toch ook alleen Lucas niet.

Wie zal er trouwens nu in een rolstoel komen, daar hebben we er ook al veel van gehad.

10. Only me

Only me Niet meer actief

Ja, Lorena was de laatste.

Vraag me ook af of Nina dat armpje altijd zo blijft houden! Had gedacht dat ze op der feest iets op haar arm zou krijgen en hem ineens weer kon bewegen....

11. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Misschien willlen Rik en Charlie de zwangerschap van Rikki eerst geheim houden en later tegen de buitenwereld zeggen dat het hun kindje is ofzo?

12. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Ik merk erbijna nooit iets vast dat ze hem niet kan bewegen..

13. froukje86

froukje86 Actief lid

30 jun 2008
    469
    0
    16
    mijn 2 kinderen :)
    friesland
    volgens mij kon ze hem wel bewegen maar had ze niet zoveel kracht meer in die hand.

14. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

OMG wat een slechte scène over dat rosa stervende is
    Je moeder gaat over een paar uur dood, sterkte!

15. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Hahaha ja he, erg koelbloedig en Wat behulpzaam zeg :p

En dan zegt hij over een paar uur, nou het was eerder paar minuten :D

16. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

pfff slecht hoor dat met rosa.

maar toch weer kijken he morgen

17. Tamale

Tamale Niet meer actief

Omg... Ben ik de enige die sjors de nek om wil draaien?? DOE NORMAAL! Dat kind mag op zn minst zich 1 dag wel erggg rot voelen over wat ze gedaan heeft. Die Sjors doet net alsof het allemaal niks uitmaakt en iedereen wel is zon momentje heeft. GRR.. Stomme wiet.

18. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Sjors is idd een irritante trien

Sneu zeg om Rosa na al die jaren in 3 minuten in een slecht geacteerde scène dood te zien gaan, had haar beter gegund..

19. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Nou dat vond ik nou ook! Ze heeft toch wel wat meer credit verdiend dan dit zeg.. Hadden ze best een beetje op mogen bouwen.

Sowieso wel jammer dat ze er ineens uit moest. Vond haar toch altijd wel een leuke toevoeging ook al zei ze niet veel en was ze niet veel in beeld.

20. glimworm

glimworm Niet meer actief

het moet natuurlijk wel een soap blijven.
    Als alles helemaal perfect tot in de puntjes wordt gespeeld gaan mensen serieus denken dat het nog echt gebeurd is ook.:p

(sommigen denken het nu ook al :D)

Dat Rosa dood zou gaan had ik wel een vermoeden van. bij vorige shortie las ik dat Lorena lijnrecht tegenover Jack kwam te staan, dus er moest wel iets in die kringen gebeurd zijn.

Rik en Charlie zullen het kind niet gaan opvoeden, iig niet samen, want Charlie gaat de serie uit (gelukkig!;))

Deel Deze Pagina