Hier de uitzending alvast gekeken omdat ik vanavond niet kan kijken... (niet de betaal versie hoor ...daar begin ik niet aan)
@ Lyndia: nee dat komt vanavond Oei... wilde bijna al wat verklappen... Maar dat doen we maar niet! Whaha had even niet in de gaten dat wat ik wilde vertellen ook vanavond pas gezien word
owwww over een week of 2 hebben we een hard disk recoder kan ik voor altijd gtst opnemen als ik het niet kan zien woehooe ik was trouwens zo nieuwsgierig ik kan het vanaaf niet zien dus ik heb wel de betaal versie gekeken ahhahaha
zo heh heh ik kan eindelijk weer op rtlXL kijken heb alle beveiliging terug gezet...dus alles hersteld en ineens doet ie het weer...!
De rechter wijst Bram aan Sjors en Bing toe.... Maar dan zegt Sjors dat Bram bij zijn echte ouders hoort.
En over dat dekentje..... Anita had een dekentje voor Rikki. Die gaf Rikki aan Sjors met de vraag of ze deze voor Bram wil bewaren.
Oef knap van Sjors, zware domper voor Bing.... Ik had ook niet verwacht dat "goede" Sjors hiermee door zou zijn gegaan.
balen he dat het einde van de shortie ook meteen het einde van vanavond is.. bing zal wel zijn mond open trekken of juist helemaal verbaasd blijven kijken... hmm wat zou er daarna toch gaan gebeuren? Rikki valt haar in de armen? gelooft het niet? wordt kwaad, omdat ze bang is dat het nu te laat is??