denk niet dat ze te laat is er was toch al een shortie waarin stond dat anton gek wer van het baby gehuil van bram
meer mensen die die Aysen (ofzoiets) de meest irritante vrouwelijke speler is van gtst? Zij en bing zouden goed bij elkaar passen, blehhh
Vraag me ook af wanneer de ene zus geen hoofddoek draagt en met mannen werkt, en de andere zus een hoofddoek draagt en geen mannen mag knippen.
Ik vind Aysen ook niet leuk, zo mannelijk ook. Niet dat dat uit maakt hoor, maar ze is ook een beetje arrogant.
zat gewoon te janken om dat stuk. Ik hoop dat Sjors Bram echt afstaat. Kindje hoort bij Rikki en Sjoerd.
Nou laat die Aysen dan maar ns op vrouwen vallen, dan hebben we van alle soorten wat in gtst... En is Lorena voor niks bang dat ze wat met Jack zal krijgen haha En die goeiige Sjors, héérlijk.. Is Bings verdiende loon!
woehoeee! brammie komt bij diegene waar hij hoort! mooizo! en bing wil dat sjors nu vertrekt. och ik vind hem toch zo een hufter geworden. best het beste bij een van die twee nieuwe meiden idd.
Shit, heb niet kunnen kijken... maar Bram naar Rikkie en Sjoerd? Ahhhh.... zal wel voor leuke verhalen kunnen zorgen, best zwaar de opvoeding van een baby voor schoolgaande "jongeren"... En is er nog wat duidelijk geworden over die Nuran ( of zoiets) en Danny??