oh ja en nog drie kwartier! dan begint de previeuw! spannend.. met bing en sjors... die kop van bing, die moet ik gewoon zien. de loser!
Exclusief: Danny de Jong gaat dood in GTST Na het vertrek van Charlie en de dood van Edwin neemt Meerdijk binnenkort weer afscheid van een vaste speler. Het is al enkele weken bekend dat Jan Kooijman, vertolker van Danny de Jong, GTST gaat verlaten. Vandaag kunnen wij u exclusief melden dat Danny over enkele weken een fataal auto-ongeluk zal krijgen. Dat melden figuranten aan GTSTweblog.NL. Naar verluidt zal Danny medio maart de serie gaan verlaten. Lana zal op zeer jonge leeftijd al afscheid moeten nemen van haar vader. Ook Maxime krijgt het zwaar met de plotselinge dood van Danny. Spannende en emotionele tijden dus in GTST! Bron: gtstweblog.nl
aahhh arme maxime dan ...wel zielig zo'n einde...dit komt dus nooit meer te-rrrug! ah en ook zielig voor lana! net dr broertje weg end an straks dr papa...als het maar niet met bing moet doen voor d erest van dr leven, laat sjors aub bij hem weggaan!
dat is idd wel gek.. was me niet eens opgevallen hahaha.. want noud was ook ineens uit het ziekenhuis!
pff dat was ff janken zeg toen sjors afscheid nam van bram...ook wel stom eigenlijk...ze laten lana niet eens afscheid nemen...en bing?? die verdient een schop onder zn kont!
Ja ze hebben het niet eens afgesloten. Ze hadden toch een live tv verslag ofzo kunnen doen en daarin vertellen dat het virus weg is door het serum, haha
Ja, ik ben ook blij voor ze! Hier hoopte ik op. Ben ik trouwens de enige die die Nouran en eh ... ? (nog) helemaal niks vind?