Allemaal een mailtje sturen naar de redactie van GTST dat het een beetje vaag is dat het virus zo ineens is verdwenen.
Bij boulevard hebben ze het nu weer over een nieuw personage wat er in komt? Zou dat dan Toby zijn (weet zijn echte naam niet) of weer iemand anders?
Bram is 2 mnd jonger als Sandro en Bram ziet er echt meeeeggaaaa uit lijkt net een baby van een mnd of 9 haha. Ik dacht ook huh Sjors uit toko? Bing heeft daar toch niks over te zeggen of heb ik wat gemist?? Ik denk al heeeel lang dat Sjors en Rik wat krijgen ( dacht ik al toen Charlie vreemd ging met Danny en Sjors Rik troostte.
ja ik dahct dat toen idd ook...toen ze ineens soort van elkaar begrepen en vrienden werden... ben beneiuwd naar zo...ik ga dr lekker een bakkie voor zetten met koekjes
ik vind die twee nieuwe meiden echt 2x niks!! ze spelen super slecht en ik vind vooral dat grietje wat met Jack werkt een beetje te overdreven in haar "o o wat ben ik onafhankelijk" gedrag!! hoop dat het nog bij draait. maar als edwin voor deze 2 meiden plaatst heeft moeten maken, vind ik dat NIET leuk!
Maandag 20 Februari: Nuran neemt een ingrijpende beslissing, Aysen wil weten of dit met Danny te maken heeft. Rikki is zenuwachtig voor het gesprek met de kinderberscherming. Danny overweegt aangifte tegen Aysen te doen. Dinsdag 21 Februari: Bing ontdekt iets over zichzelf wat hem diep aan het denken zet. Lorena weet haar interieursmaak bij Jack handig door te drukken. Anton raakt gefrustreerd als hij niet krijgt wat hij wil. Woensdag 22 Februari: Sjors vindt dat Bing geen rekening met haar houdt, Kan Bing haar van het tegendeel overtuigen? Rikki raakt in paniek als Bram weg is. Janine twijfelt of het wel goed gaat met Lucas. Donderdag 23 Februari: Lorena treft Nuran overstuur en in tranen aan. Rikki beschuldigt Bianca van bemoeizucht. Sjoerd voelt dat hij moet kiezen tussen zijn moeder en zijn vriendin. Anton en Maxime spelen een spel van aantrekken en afstoten. Die van vrijdag heb ik helaas niet want in de gids is er een fout gemaakt daar staat bij Vrijdag hetzelfde als Donderdag.
aaarggg gaat ie ook nog allemaal knuffelen met lana... de nerd!! ja niet voor lana natuurlijk maar loop niet zo te kwijlen met SJORS haar kind!!! en wat kan die tafel met al die spullen erop er nou aan doen... hij is zelf de zak in het verhaal tssss zet toch niet zomaar een moeder en kind op straat. geef ze op zijn minst de kans iets te zoeken...
Ik weeet het: Bianca komt bij Rick! Zo hebben ze beidde hun kleinkind in huis... maar tja dan worden Sjoerd en Rikki stiefbroer en stiefzus en zijn ze tegelijk oom en tante van Bram huhuuhhuuuuu
Gaat over een toiletjuffrouw, die is eenmalig te zien geloof ik ofzo.. Heb het niet helemaal gevolgd, kleine mannetje zat een beetje te gillen haha
GTST verwelkomt nieuw personage - RTL Boulevard Het gaat om de internetversie van GTST. Ik wist niet eens dat die bestond?
Dien is een kalcht in bij die gids.... vrijdags is net het spannends... hahahahaaha bedankt weer meis!!! ben weer blij nieuwe info te kunnen lezen!!