nou ik kan uit ervaring van toen ik in me experimenterende fase zat wel vertellen dat je zo gan reageren van pillen iedereen reageert er weer anders op de 1 sneller als de ander... Drugs is volgens mij altijd al cool geweest onder de 16jarige... alleen nu het in gtst komt dat er meer denken das vet
Ik wou net zeggen ik heb mensen wel rare dingen zien doen hoor van drugs.. Waanideeën en helemaal in trance uit je plaat gaan op de muziek! Iedereen reageert anders, en volgens mij zit Lucas al paar dagen aan de drugs zeg maar..
ja ik ook ben ook beneiuwd...maar is toch wel vreemd dat het zooo lang duurde voordat hij doordat heeft wie ze was...ik bedoel dr stem ofzo herken j toch ookw el van iemand... Dat iemand een hoofddoek/pet/hoed op is toch niet gelijk zooo moeilijk te herkennen... of zou het alleen die ene bewuste dag van de foto zijn geweest?
Ik vond het ook vreemd dat hij haar de eerste keer niet al had herkend........vandaag krijgen we te zien dat hij heel lang en goed moet kijken voor dat hij t weet een beetje vaag kom op!
Ja vind het ook wel raar hoor.. Daarom ben ik echt zo benieuwd wat de link is tussen die 2.. Slecht geheugen als je iemand zo slecht herkent anders
Die muziek pastte helemaal niet in huize Sanders haha. Daar draaien ze klassieke muziek. Hoe zouden ze een brand na spelen?
Even nieuw hier op dit topic maar zagen jullie die blonde vrouw... die gaat elke keer roddels vertellen na de uitzending... ben wel benieuwd!!!!
Heb niet alles bijgelezen hoor, dus weet niet of het al genoemd is.. Maar lees net ergens dat Danny dood gaat?? Huh?? Ben trouwens ook erg benieuwd naar wat er tussen Danny en Nuran is..
Huh?? danny dood??? shit het enige lekkere ding uit de serie!!! Mag er wel een hele lekkere voor terug komen
Ik vind trouwens Aysen echt niet leuk tot nu toe. Loopt daar maar rond met die grijns de hele tijd op haar gezicht. Bemoeit zich met alles van haar zus(je)... Nuran vind ik wel een interessante rol spelen.