Frederik zal wel met Maxime samen gaan werken om Ludo een hak te zetten doordat hij het bedrijf kwijt was,of is dit ver gezocht nadat hij haar verkracht had? En wie weet heeft Bram een erfelijke aandoening en moeten ze het bloed vd ouders onderzoeken (DNA test) om te kijken of die het ook hebben of stoffen hebben om het te genezen en blijkt Sjoerd dus niet de vader, maar Sil En wat betreft Danny's auto ongeluk denk ik dat dat veroorzaakt word door de Turkse politieagente
Echt he...!!! bah bah!! En die aysen ook toen bij bing met haar gesjans.. duh hij was net een dag weg bij sjors gelooft ze zelf dat zijn gevoelens in een dag over zijn!! dat kan toch bij niemand in een dag... hoe naief ben je dan als je die vent dan wil..
Mijn god wat een bitch die aysen, en wat een slechte actrice zeg. Ik vindt die Nuran wel een boeiend perrsoon moet ik zeggen. Maar die Aysen mag samen met Bing vertrekken. Poeh wat baal ik toch dat Danny eruit gaat
Ik vind Nuran wel heel leuk, maar Aysen is inderdaad echt HEEL irritant. Die mag inderdaad samen met Bing vertrekken naar verweghistan!
Die spoilers zijn volgens mij nep hoor dames Die Frederik en Stanley komen niet terug. En wat Wijfie75 al zei, ze zijn heel anders geschreven dan de andere spoilers. Volgens mij gewoon iemand die iets leuks uit zn duim heeft gezogen
Lees idd dat het neppe spoilers zijn, jammer hoor Las deze ook op gtst fanclub, denk wel dat dit waar kan zijn Vrijdag 24 februari: Anita spookt rond in Rikkis droom, Lucas zoekt steun bij Sjoed wat ze allebij erg fijn vinden. Als Bianca Anton ontdenkt schopt ze heb gelijk de deur uit. Sjors trekt met Lana bij Rik in, die twee voelen zich erg op gemak bij elkaar, Sjoerd en Rikki vinden het maar niets.
Geen idee of ze al wat gehad hebben Geloof t niet Edit opgezocht en nee ze hebben geen relatie gehad.