Ik ben normaal ook niet zo emo, als het om GTST gaat, of mensen die daarin doodgaan.. Maar sinds ik zelf mama ben is dat toch veranderd.. Toen met Anita, toen ze echt dat afscheid met Rikkie toen lieten zien, heb ik het ook niet drooggehouden.. Ik had idd wel verwacht dat Lorena gister meteen Jack had gebeld. Ik bedoel, als ik zo'n bericht over mijn moeder zou krijgen, ik hoop het niet, maar dan wil ik mijn man wel in de buurt hebben!!
Met Anita toen, vond ik wel heel heftig. Dat kleine meisje wat afscheid nam van haar mama.. Heb toen echt zwaar zitten janken.. Ook al weet je dat het nep is.. Maar toch.. Het was me gister nieteens opgevallen dat het gedeelte met Rosa zo'n slechte scene was.. Ben het wel met anderen eens, dat zij wel een beter afscheid had verdiend.. Niet zo plotseling ofzo..
Jaaa met Anita heb ik ook vreselijk zitten janken! Idd dit is wel een beetje afgekafferd.. Wel sneu voor d'r
ik erger me dus rot aan Sjors he (jaaa ik weet het, is al eerder genoemd door meerdere dames hier) 'ze moet geholpen worden, niet gestraft' zucht.. tuuuurlijk meid..
ja of nie.. dat zegt jack dadelijk ook iets wat daarop slaat dat ze het al zo moeilijk heeft en bla bla.. en dat hoort lorena dan dat schiet ook int verkeerde keelgat
NEEE!! rtl lounge doet het niet meer bij mij.. ik dacht 10.15 eruit! want gtst komt zo.. doettie t niet meer! ziggo heeft een update gedaan en nu doet die zender het niet meer.. ik vond het al zoeen wonder dat wij die zender hadden want heb dat abbo niet .. weet iemand hoeveel extra dat kost ?
zul je zien dat als lucas weer wakker word, hij op vrouwen valt. zal wel sneu zijn, hopelijk blijft hij net zoals hij was.