Ik kan ook niet wachten. Ben nu op elk vrij moment seizoen 3 aan het kijken op dvd. Ik zag laatst dat in september seizoen 4 al uitkomt, dus ik moet opschieten haha.
Het gaat in ieder geval spannend worden. Die spoilers vind ik juist leuk om te lezen dus ben wel blij met dit topic
staat op de site ( alleen maxime hoeft er volgens mij toch niet uit ) De acteurs/actrices die er ff uit gaan: Marjolein Keuning/Maxime Mark van Eeuwen/Jack Jan Kooijman/Danny Ferry Doedens/Lucas En Lieke gaat er voorgoed uit
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ moet ik 5 september een avond dienst draaien. nou ja dan maar de herhaling kijken dinsdag maar leuk ist niet gvd nog een dag langer wachten :'(
ik meld me ook weer! toen er op Qmusic inval DJs waren was op een gegeven moment Ruud Feltkamp (noud) daar, en hij ging bellen met iemand van GTST van achter de schermen. Hij vroeg om een scoop en toen vertelde ze dat er iemand zwanger is/word... maar wie wilde ze niet verklappen
Ik denk.... Lorena wat me trouwens wel opvalt is dat er heeeel veel cliffhangers zijn met een bruilofd uuhmmm met een T natuurlijk
Mark>jack is er ff uit omdat hij op een onderzeeboot zat om ff 2 weken mee te kijken. Hij gaat namelijk een nieuwe dramaserie maken
Gelukkig, was al bang dat ik werd geweigerd .. Ik moet zeggen dat ik het een jaar of 10 niet heb gezien maar sinds een jaar ben ik weer verslaafd!
Haha nee hoor , iedereen is welkom ! als je maar niet gaat 'zeuren' over spoilers en feiten die in de toekomst komen
Ik kom jullie ook gezelschap houden, ben zó benieuwd naar de nieuwe afleveringen dit seizoen en de spoilers van de eerste wee maken me nóg nieuwsgieriger!
Ik ben ook benieuwd, vroeger gevolgd en tijdje niet meer, maar sinds ik met zwangerschapsverlof ging vorig jaar weer verslaafd geraakt dus ik ga het weer lekker kijken elke avond!
Oeeeeh leukleukleuk! Ik meld me ook aan! Ik denk dat ricky zwanger is! Die liep toch te zeuren over haar gewicht! Enne een tienerzwangerschap hebben we nog niet gehad toch? Toch?