GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Nou ik mag hopen dat ze er niet mee weg komt.. Al lijkt dat nu wel te gebruen.. Maar gtst Kennende komt het over een paar weken wel uit.. Dat durf ik bijna met 100 % te zeggen

2. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    Hoe aysen het doet is natuurlijk overbodig.. helemaal niet nodig maar niet iedereen is het zelfde... en keur het ook helemaal niet goed maar ik snap het wel... ik zou het niet doen op die manier... Als mijn zusje zwanger zou zijn en haar vriend of exvriend en hij zou met zulke dingen gaan dreigen dan zou ik wel naar hem toe gaan en er wat van zeggen maar op een normale manier...

3. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

#4063 wasmachine, 28 feb 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 28 feb 2012
    Mee eens!

Al moet ik zeggen, jemig, Danny gedroeg zich ook echt als een klojo:$ En Nuran heeft al uitgelegd dat het in haar cultuur anders ligt, dat de rest van haar familie haar als vuil behandeld heeft omdat ze zwanger is geraakt, dus dat ze Turks is maakt wel uit.
    Maar goed, neemt niet weg dat Aysen niet zo heftig moet reageren.

4. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    En het is al langer geleden gebeurd en nu ineens gaat die Aysen raar doen, had dat 5 jaar geleden gelijk gedaan.. (vind ik hoor)

5. Karagoz

Karagoz VIP lid

14 apr 2006
    7.984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    klopt in de islam is het heftig om ongetrouwd zwanger te raken... Neemt niet weg dat het dan wel je eigen schuld is om ongetrouwd met iemand het bed in te duiken maar toch... vreselijk is het wel. Zelfs bij de mensen die niet zo gelovig zijn in de islam...

Mensen die niet islamitisch zijn en zwanger raken is het geen probleem.

6. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Je kunt niet altijd normaal met mensen .. Maar dat ligt dan ook aan hoe zijn familie is
    Hij is een Koerd zeg ik het zo goed ? En die zijn egt heel heftig (zijn Fam. Bedoel ik dan )

Mijn broer heeft daar aan de deur gestaan en dat is een grote sterke jongen die nergens bang voor is ... Heel normaal proberen te praten

Maar dat werkt niet hoor je hebt dan zijn hele familie tegen je !!! Dus dat wil je echt niet , zeker voor de veiligheid van haar dochter

7. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Dekt wel....
    Denk bijv aan streng gelovige katholieke;)

8. wendyw80

wendyw80 Fanatiek lid

8 jan 2009
    2.189
    24
    38
    zeeland
    En Lorena heeft het weer eens bij het rechte eind.
    Hopelijk word ze nu wel eens een keer serieus genomen.

9. Joyce1983

Joyce1983 VIP lid

8 feb 2008
    6.688
    0
    36
    Nou Jack kon haar ergens wel geloven als ik hem zo zag kijken, het is natuurlijk wel erg verdacht

10. Zijzei

Zijzei Actief lid

4 nov 2011
    455
    0
    0
    Karagoz: Hoe kan jij nou weten hoe het er bij anderen thuis aan toe gaat? Vind het wel heel erg kort door de bocht dat het alleen erg is als je islamitisch bent om ongetrouwd zwanger te raken. Ik heb niks met geloof an sich, maar ik ben wel veel ruimdenkender dan dit statement zeg!

11. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Volgens mij ben ik de enige die Aysen leuk vind, maar ik hou wel van een dametje met pit :D. Sowieso horen er zulke krengen in een soap te zitten. Ik vind het wel jammer dat Ludo op het juiste spoor is beland en niet zoveel streken meer heeft.

12. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Ludo is en blijft een baas! Streken of niet...
    Aysen heeft gewoon een rotkop:) en alleen daar aan irriteer ik me al, laten we het maar niet hebben over haar acteer werk.

13. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Kunnen we het misschien weer over GTST gaan hebben ;):D:p;):)

Ik hoop dat ze achter de waarheid gaan komen voor wat betreft Aysen. Maar GTST kennende duurt dat weken/maanden/jaren.

Ik hoop gewoon dat Aysen zich een keer verspreekt en dat zo de waarheid aan het licht komt. Ik vermoed ook dat Nuran nog wel vragen gaat stellen aan Aysen over het ongeluk. Ik denk dat Nuran het iets te toevallig vindt dat Aysen daar was tijdens het ongeluk

En Lorena zit inderdaad wederom goed en hopelijk neemt Jack haar serieus. Hij weet ook dan Aysen Danny niet mocht, dus hij zal er nog wel verder in gaan duiken.

Verder vind ik de verhaallijnen even niet zo spannend nu eigenlijk..

Ik hoorde trouwens dat Wilbert Gieske evt best wel terug zou willen keren naar Meerdijk. Ik vond Robert en Laura altijd zo leuk samen, dus van mij mag hij! Het is dus niet bekend dát hij terugkomt, maar hij sluit zelf een terugkeer niet uit.. Heeft hij al eens eerder gezegd, maar pas ik koffietijd zei hij het weer.. Ben een Robertfan ondanks dat ie al wat ouder is haha

14. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Had ik ook gelezen, maar de baas van GTST zei dat het niet ging gebeuren..Mede omdat hij er destijds zelf weg is gegaan en ze nu ook geen verhaallijn voor hem hebben.

15. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    aysen leuk? nadat ze danny van de trap heeft gegooid?

16. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wat niet is kan nog komen hahaha

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Ben benieuwd hoe het zo verder gaat tussen de zussies nu Nuran weet dat Aysen erbij was...

17. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik schiet even in de lach sorry, maar daar hoef je geen turks voor te zijn. Ik kom ook op voor mijn zusje net als ieder ander dat ook zou doen, dat heeft niks met afkomst uit welk land dan ook te maken lijkt mij.

Iedereen heeft het trouwens over een rotkop van Aysun, ben ik nou de enige die het wel een mooie meid vind om te zien? Dat acteren komt nog wel, dat was bij Arnie ook niks in het begin. :D

18. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    nee vind haar niks.. ! :D

ben benieuwd wanneer het uitkomt dat zei 'de dader' is

19. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    zij ... ;)

*duikt weg*

Niet meteen boos worden ok?

20. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Volgens mij heeft ze hem niet expres naar beneden geduwd? Dan nog, het is een soap. Ik vind het wel leuk dat ze zo fel is. Ook leuk tussen haar en Lorena, dat Lorena denkt dat zij Jack wil hebben.

Zouden jullie je baby meenemen naar een begrafenis? Ik vind dat Bianca gelijkt heeft. Heb zelf 3 begrafenissen gehad toen mijn oudste een baby was en heb hem 3 keer niet mee genomen.

Deel Deze Pagina