Haaaa mega Tobi! Ik dacht heb ik dat nou goed gezien? Dus effe hier checken en ja hoor! (Sorry, dat ik zomaar in jullie topic inbreek)
ik weet niet wat het is maar ik heb wat met belgen... ik vind ze altijd veel liever en aardiger klinken vanwege de zachte "g"... ik vind het ook jammer dat christophe haddad er uit ging
Waaaauuuuuwwwww, wat een ontzettend mooie man!!!!!! Mooi is nog te zacht uitgedrukt. Heb er gewoon geen woorden voor
Ik wil eerst de rest goedkeuren, misschien kan ik dan door het accent heen kijken Wanneer kunnen we hem bloot verwachten?
Dat begrijp ik ook niet! Hij is harstikke leuk, begrijp me niet verkeerd, hij doet het harstikke goed op onze breedbeeld, maar waarom nou een belgische broer bij Bianca? Da´s wel apart ja...
Ben ik nou de enige die hem niet zo heel bijzonder vind? Oke hij ziet er goed uit, maar je kan ook overdrijven
Jemineeeeeee, ik had die mega toby nog niet eerder gezien, maar wat een lekkerrrrrr ding is dat zeg.... Ben gelijk fan van hem Ben alleen wel benieuwd wat er speelt tussen Mike en Anton, want dat zit duidelijk niet lekker
Het is zeker een lekker hapje die man. Mega mindy vind best leuk om naar te kijken. Leuk met kinderen goed excuus haha en het viel me toen al op. Dat het een lekker hapje was hihi. En moet zeggen vind dat Belgische wel erg sexy klinken.. Maar zo als zo vaak zaten vandaag mijn kinderen me in de weg tijdens Gtst. Jammer haha.