GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    hij kon beter een broer van nick spelen,allebei belgisch,was logischer haha

2. fafje

fafje Niet meer actief

ik vind hem niet echt super lekker ofzo...in mega mindy ziet ie er leuker uit haha

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Heb je ooit wel eens een symetrisch iemand gezien???
    Moet je jezelf eens symetrisch maken, foto door de helft en dan spiegelen...
    Heeeeeel komisch...en lelijk:p

Maargoed dat niet iedereen em aantrekkelijk vind ;)

4. Rono

Rono Niet meer actief

Oeeeeh wat een lekkertje! Nu is t dubbel zo leuk om te kijken! Mark van Eeuwen is ook al zo'n lekkertje ;)

5. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Weeeeh die aflevering die vanavond komt is zielig!! Weeeeh

6. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Zou hij mss iets te maken hebben met die placebo's?? Want dat mag nu ook wel een keer uitkomen..word zo langdradig!!!!

7. Oehh, gaat veel gebeuren volgens mij nu Mike er is!! Heb de preview al gezien.

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Mike zei ook tegen Laura toen hij hoorde dat Nina met haar kleinzoon is getrouwd.. Dat kan veranderen!

9. Rono

Rono Niet meer actief

En bianca geeft gewoon toe dat ze rikki een slechte moeder vind. Maar gelukkig gaat mega tobyyyyyyyyyyyyy er tegenin!

10. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Blijf Bianca nou doorzeiken over Rikki??

11. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Haha... direct in de eerste shot in zn nakie?:D

12. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik denk ook dat we er heel wat mee te beleven krijgen ;)

13. marilouise

marilouise Niet meer actief

Zo leuk hoofd vindt ik hem niet hebben hoor, hij kijkt zo sloom uit zijn ogen! of ligt dat aan mij (of zijn jullie verblind door zijn lijf ):p

14. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Kvind m ook niet echt super hoor ;)

15. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nou voor GTST-begrippen is hij een erg lekker ding hoor! Toch wel de lekkerste van die er nu rondlopen.. Maar goed, smaken verschillen gelukkig nog steeds he... ;)

Ik als ergens dat hij een begeerde (logisch haha) en invloedrijke man gaat worden in gtst

16. Keepsmiling03

Keepsmiling03 Niet meer actief

Ik vind die hele affaire tussen Maxime & .... ik kom even niet op zijn naam nu wel een beetje irritand worden hoor.;)
    Zag vanochtend in de preview dat ze ook klef begonnen te zoenen op een begravenis :$
    Dat vindt ik nou erg respectloos.

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Spoilers 19 t/m 23 Maart
    Maandag 19 Maart:
    Lucas en Lorena maken zich zorgen over de uitkomst van hun stunt. Aysen is zich niet bewust van wat ze veroorzaakt heeft. Mike improviseert een medische actie. Jack schrikt als hij naar het ziekenhuis wordt geroepen.

Dinsdag 20 Maart:
    Bing ontdekt iets verontrustends. Rikki wordt onzeker door Bianca en vraagt Laura om hulp.
    Janine vindt het vreemd dat Bianca geen idee heeft waar Anton is. Mike probeert indruk te maken op Nina.

Woensdag 21 Maart:
    Een manipulerende Bianca weet Sjoerd en Rikki uit elkaar te drijven. Anton gaat uit zijn dak als Janine hem beschuldigt van overspel. Aysen dient een klacht in tegen Lorena en Lucas. Lorena begint een tegenoffensief.

Donderdag 22 Maart:
    Aysen gaat in de fout als ze een bekentenis van Lucas wil forceren. Jack zet Lorena onder druk over wat er met Aysen gebeurd is. Bing verrast Sjors, maar zij slaat zijn aanbod af. Mike zit achter Nina aan.

Vrijdag 23 Maart:
    Bianca's wereld stort in door een actie van Rikki. Noud probeert Nina ervan te overtuigen dat ze zich de bedreiging heeft ingebeeld. Anton en Maxime verplaatsen hun geheime affaire naar een afgelegen hotel.

18. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Spannend. Heb nog geen preview gezien dus gtst kom maar op... En die mike,,,,, mijn eigen vent is veuuuuulllll knapper:):)

19. duimerijntje

duimerijntje Bekend lid

22 jun 2008
    720
    0
    0
    Fotooooo

Ik zit er ook weer klaar voor!

20. Anitaaaxxx

Anitaaaxxx Fanatiek lid

12 mei 2010
    1.335
    0
    0
    Secretary
    in een huis:)
    Haha ik weet niet of hij gepubliceerd wil worden...er staat er stiekem al wel 1 op forum van hem... Babyboom topic:):) dus als je heeeeel nieuwsgierig bent.

Ik hoop dat Bianca eens snel erachter komt wat die vent van haar nou allemaal uitspookt!

Deel Deze Pagina