GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Sietske: O, oke, dat heb ik gemist dan.

2. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ik denk eigenlijk ook dat Charlie er uiteindelijk met Nick vandoor gaat, Nick kwam terug zodra bekend werd dat Charlie eruit ging... Hij blijft inderdaad niet, zei die toen in Boulevard.. en Danny gaat misschien tijdelijk even naar zijn moeder om bij te komen ofzo, van alle gebeurtenissen...

3. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
  4. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    kon dit vinden :
    Danny:
    Fans van GTST zullen super hunk Jan Kooijman binnenkort vier maanden moeten missen. De acteur wil als hij vader wordt zo veel mogelijk bij zijn vriendin Henna Lee zijn.

Henna en Jan verwachten hun eerste kindje in juli. Jan wil de eerste maanden volop genieten van het kersverse vaderschap, dat heeft de acteur laten weten aan Albert Verlinde. Jan en Henna weten ook al dat het een meisje wordt.

"Vanaf deze zomer heb ik twee mooie vrouwen in huis. Fantastisch", zei Jan eerder al in Boulevard.

Jan is vooral bekend van zijn rol in Goede Tijden, Slechte Tijden. In de soap speelt hij Danny, die afgelopen seizoen vader werd van een dochter. Jan Kooijman jureerde bij het dansprogramma So You Think You Can Dance en nam dit jaar deel aan Wie is de Mol? RTLBoulevard.nl

Lucas:
    Ferry Doedens moest vanwege de flexwet gedwongen afscheid nemen van de soap. Gelukkig was dit maar voor bepaalde tijd en vanavond konden we al zien hoe Lucas de serie gaat verlaten. Het personage ligt momenteel in een coma door het verliezen van te veel bloed.

Dat Ferry zou terugkeren was al enige tijd bekend. In RTL Boulevard vertelde Ferry dat hij ondertussen alweer bezig is met opnames en dat hij eind oktober weer op de beeldbuis verschijnt. Ook vertelde de acteur vanmorgen al dat hij wel een beetje in shock was door de verhaallijn die hij momenteel aan het opnemen is. Wij zijn dan ook heel benieuwd geworden naar zijn komende verhaallijn.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    lauwtje die staan er al + van de week erop ook :)

(als je bij de gtst site naar links beetje naar onder gaat kun je naar t forum , daar het kopje 'spoilers' komen altijd de nieuwe te staan :) )

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    dit zijn de nieuwste :D

Er lijkt weer vanalles te gebeuren in Meerdijk. Zo wordt de zwangerschap angstvallig geheim gehouden en volgt er een emotionele begrafenis van Rosa. Lees snel verder..

Maandag 12 september:
    Rikki moet Rik een moeilijke bekentenis doen. Ludo heeft zijn hele gezin om zich heen nodig, dus ook Nina. Hoe reageert haar kersverse man Noud hierop? Ook laat Ludo weten dat hij niet zit te wachten op enig gezeur tussen Nick en Maxime.

Dinsdag 13 september:
    Sjoerd kan zijn grote geheim niet langer verzwijgen. Lorena blijft Jack verdrietig weerstand bieden. Ook al blijft hij aandringen, ze zegt geen behoefte te hebben aan excuses of uitleg. Sjors windt zich op als ze ziet hoe Wiet eraan toe is. Nina vindt steun bij Noud.

Woensdag 14 september:
    De begrafenis vindt plaats in kleine kring. Nina houdt het niet meer als zij antwoorden eist van passieve Wiet. Laura bekent aan Bing dat zij weet wie Tineke is en wat zij in het verleden heeft misdaan. Nick weet precies wat Charlie nodig heeft: een beetje vrolijkheid.

Donderdag 15 september:
    Danny krijgt goed en slecht nieuws. Lorena liegt over de geheime ontmoeting die ze heeft gehad. Laura is zeer gefrustreerd als Tanya zwijgt tegen de politie. Dus confronteert ze Tanya zelf met haar criminele verleden. Na een hoopvol bericht krijgen Bing en Sjors een flinke teleurstelling te verwerken.

Vrijdag 16 september:
    Maxime komt in een angstwekkende situatie terecht. Danny vertelt Charlie wat hij voor haar voelt en neemt een belangrijke beslissing. Laura is verbijsterd als ze van Tanya hoort wat er met Jef in de jungle gebeurd is. Ludo en Nina weten niet wat hen overkomt als zij aan Janines bed staan.

Maandag 19 september:
    Na goed nieuws komen Nina en Ludo voor een lastig dilemma te staan. Sjoerd wordt onder druk gezet om na te denken over zijn toekomst. Rikki heeft geen zin in gezeur over de baby. Rik bedenkt een plan om Rikki’s zwangerschap geheim te houden.

Dinsdag 20 september:
    Ludo weet met moeite te voorkomen dat Nina haar mond voorbij praat tegen Janine. Edwin verwijt Wiet dat Lucas er zo slecht aan toe is. Is Charlie sterk genoeg om nee te zeggen tegen Riks zwangerschapsplan?

Woensdag 21 september:
    Ludo is woedend op Jack en doet hem een voorspelling. Slinkse Nick weet het zo te draaien dat Charlie aan Rik begint te twijfelen. Kan Sjoerd zijn geheim bewaren als Bianca door blijft vragen?

Donderdag 22 september:
    Lorena wordt opgeroepen om een verklaring af te leggen in het onderzoek naar Jack. Sjors probeert Bings kinderwens te begrijpen. Janine schrikt als Maxime zegt dat zij weer in huize Sanders woont.

Vrijdag 23 september:
    Jack doet een verbijsterende ontdekking over Ludo. Laura blijft hopen dat Jef nog leeft en kan er niet tegen als anderen deze hoop laten varen. Nick en Maxime doen alsof alles prima verloopt tussen hen, maar…

7. lautjuh85

lautjuh85 Fanatiek lid

19 apr 2008
    3.996
    1.582
    113
    Oh sorry lydia. Ik zag alleen van de week erop. En dacht dat van aankomende week nog niet gepost was.

8. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    maakt niet uit :)

meestal plaatsen ze op de site (forum -spoilers niet op de eigen site) op dinsdag om de week de nieuwe spolers voor 2 weken :D (zit ik altijd met smart op te wachten :D!hihi )

9. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Even een vraag: Ik zag dat Rick Danny bloed gaf. Dat begreep ik even niet---> Meende dat Rick jaaaaaren geleden hiv had? Of heb ik dat mis?? Tis soms wel wat ingewikkeld hoor haha! Wie weet kan iemand me duidelijkheid geven....

10. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Anita had toch HIV, ?

11. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

Was indd anita

12. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Ja dat wist ik maar meende in een ver verleden dat Rik het ook had... omdat ze toen nog bij elkaar waren. Toen zijn ze na die tijd nog bij elkaar weg geweest dus tis ook wel lang geleden...

13. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Was dat niet met Mickey?

14. Draak

Draak Bekend lid

31 mrt 2009
    675
    2
    18
    Ergens in NL
    RTL XL

Dit vond ik net op de site.. :)
    Boven een intervieuw met Rosa (Elly)
    En beneden allemaal stukjes met Rosa..

RTL XL

15. Sabrine1984

Sabrine1984 Niet meer actief

Anita had hiv Rick niet. Al is het wel een keer bijna mis gegaan geloof ik. Condoom gescheurd of zo iets was t dacht ik. Of Mickey hiv had weet ik eigenlijk niet :(

16. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Ja Mickey werd ook besmet door Anita.. en Anita weer door Nanda (ofzo).. Ingewikkeld.. Maar heeft Rikki dan niet HIV? Of was Rikki er al? Damn.. mijn geheugen laat mij in de steek zeg!

Al met al vind ik dat Rik dit keer een goede vader is.. Al had ik mooi even Anton en Bianca geroepen om uit te leggen dat hun zoon geen verantwoordelijkheden neemt..

17. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Wat zou er tussen Nick en Maxime gaan gebeuren? Want daar zit wel wat aan te komen natuurlijk. Voor Ludo proberen ze te doen alsof het koek en ei is, maar ondertussen.....

18. MrsXL

MrsXL Fanatiek lid

19 nov 2009
    1.007
    0
    0
    Huismama.
    Als je zelf HIV besmet bent, is het niet meteen zo dat je kindje het ook krijgt tijdens de zwangerschap.
    Maar als er nu bloedcontact is tussen mama en het ongeboren of pasgeboren kindje dan KAN het zo zijn dat het kindje ook besmet is.

Dus Rikkie heeft geluk gehad :)

Dat met Nick en Maxime gaat hoe dan ook verkeerd!! Dat is gewoon een bom die op ontploffen staat!

19. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hmm nou ik vond rik ook erg overdreven, hij deed het netjes hoor, maar daarna zeggen dat hij hem nooit meer in de buurt van zijn dochter wil zien....

ik zou gezegd hebben ik verwacht dat je voor morgenavond contact met haar hebt opgenomen zo niet dan is het voor ons duidelijk dat jij niets te doen wil hebben met rikki en de baby en verwacht dan ook van je dat je niet meer in de buurt komt !

iets in die trend tenminste... maar meteen zo schreeuwen nee niet erg volwassen.

20. kiki1986

kiki1986 Bekend lid

27 mrt 2011
    629
    1
    16
    omg. rotterdam
    rik had inderdaad niet zo hoeven te schreeuwen ik moest ook wel erg lachen om sjoerd zijn reactie''oh gaan we vechten ik sla terug hoor'' haha

Deel Deze Pagina