Die Bianca zit er wel de hele tijd met haar neus erboven op hè. Brrrr verschrikkelijk. Ik vindt die Aysen echt gestoord gewoon. Nu zie je dat ze Lucas weer gaat stalken, ze hem in haar auto weer in de gate te houden. Wat een ijskonijn is dat zeg.
Hoe kan rickie nou Bram vergeten....... Bianca komt hier toch wel achter ze blijft spitte tot ze het weet Mike gaat iets krijgen met Nina vermoed ik maar zou hij dan echt op de famillie's Sanders geld teren?? Aysin is vreslijk ik irriteer me mateloos aan haar
Ik snap het wel als Bianca schoonmoeder from hell wordt hoor, wie the hell vergeet nou dr eigen kind?? En er dan nog zo makkelijk over praten. Sorry maar ik snap Rikkie niet. En dat heeft dan niks met haar tienerleeftijd te maken. Mike wil met Nina aanpappen om de familie Sanders op te lichten denk ik...niet om op het geld te gaan teren.
Ik vind het echt superjammer dat Rikki haar kind zomaar vergat.. Maar wie weet gaat het vanaf nu beter, aldoende leert men zullen we maar zeggen
Ja dat rikki haar kind vergat vindt ik ook apart. Ik kan het me namelijk niet voorstellen dat zoiets kan gebeuren. En ik denk ook dat die Mike iets van plan is met de familie Sanders. Lijkt me wel leuk dat hun eens keer een failliet gaan. Ludo heeft al zoveel gedaan bij andere mensen wat niet door de beugel kan. En bij hun gaat altijd alles perfect.
@lydia, gefeliciteerd meid! Wat onwijs fijn dat het deze keer zo snel raak is (las dat je voor Jinte in de mmm zat) duimen voor een plakbeeb En ontopic: Wat een tuttebel is Rikkie ook! Hoe krijgt ze het weer voor elkaar.. en Aysan, aaaarrrrrrgggghh wat een k*twijf!! Die spoort echt he! Bing en Sjors ben ik echt klaar mee, laat die 2 uit elkaar gaan en klaar ermee. Ben ook wel heel benieuwd hoe het gaat tussen Nina en Mike, zou het echt niet leuk vinden als Noud en Nina uit elkaar gaan. Vind dat echt een leuk setje. En Lorena tegen die Mike gisteren Te grappig! Die meid heeft ook alles door he
ik vind jammer dat ze zon rot rol schrijven voor rikkie dat het gewoon niet goed kan gaan.. tuurlijk is tienermoeder zijn niet makkelijk maar kom op je kind vergeten dat doet niemand toch??? het begint nu een beetje irie te worden net als dat eeuwige gezeik met bing en sjors.. waar ik lorena altijd een beetje vaag vond vind ik haar juist nu heel leuk worden.. die heerlijke streken van der.. kan me der wel in vinden hahah
Ik mocht Lorena eerst ook niet zo, maar ik vind haar nu echt lachen... Ook in combi met Lukas vind ik r wel leuk, allebei zo heerlijk eigenwijs of hoe moet ik t omschrijven...
nou idd ze zetten haar echt zo neer dat alle tiendermoeders het fout doen vind het echt niet leuk om naar te kijken zo en dat gezeik me bianca er bij, ik had het er alang met me paps over gehad maar wat ik denk is dat bianca straks een tijdje met bram vlucht (mssn flexwet ofzo) en dan terug komt de kinderbescherming bram weghaald en over een aantal jaar dat bram opzoek gaat naar zijn eigen ouders net als wat sjors gedaan heeft
ik kom ook even vervelen hier.. aysen is inderdaad erg irri.. van mij mag ze de serie uit. bing is ook een irritante gast. van mij mag mike wel met sjors aan de haal... en dat dan toch blijkt dat ze gewoon kinderen kan krijgen... hahaha zal bing leren de sukkel. bianca is ook erg opdringerig ik was allang weggeweest. vind sjoerd soms ook wel onredelijk hoor.. maar rikkie was niet erg slim bezig. rik en nuran dat word nog wel iets maar dat moet dan ook wel zo blijven hij heeft genoeg ellende meegemaakt. janine moet gewoon aan bianca vertellen dat ze iets vermoed omdat anton zo reageerde... wat is dat trouwens ook een grote eikel zeg.. daar mag ook wel iets mee gebeuren. en wat betreft ludo, ik hoop dat ooit de waarheid boven de tafel komt en dat maxime weer een normaal leven kan leiden en ludo tot op de grond komt te zitten.. voor maxime moeten ze ook gewoon een lekker ding in gtst gooien zodat ze daar haar lusten op kwijt kan en iets nieuws kan doen. nina en noud moeten ze afblijven alleen lijkt het me wel leuk als er of voor nina of voor noud iets nieuws positiefs met het bedrijf gaat gebeuren!
Daar zat ik inderdaad ook al aan te denken! Bah die Anton krijg gewoon een blehh gevoel als ik die man zie brrr.
Ja dat idee kreeg ik ook ineens, vooral omdat ze die aanloop-tot-sex-scene zo lang in beeld hadden. Zou wel leuk zijn bedacht ik me. Als het ook eindelijk eens goed gaat en Bing misschien een wat leukere personage word. Ik vind die Maik/Mike echt irritant, wat een slijmbal zeg, echt TE overdreven, nee sorry ik vind het echt niets! Ik vind Lucas echt geweldig, hoe hij zo overdreven vriendelijk lachte naar Aysen in de koning.
Pfff heb door die Aysen echt geen zin meer om te kijken. Irritatie gehalte is echt te hoog, stomme rol, stom mens, slecht geacteerd en het slaat nergens op.
Ik moet nog wel wennen aan het personage van Mike, maar het is echt zo'n mannelijke Lorena...die vond ik in het begin ook niks, en nu helemaal geweldig! Komt vast goed. Sjors...1e gedachte gister: Oh en over een poosje komt ze erachter dat ze zwanger is. Aysen mag van mij optiefen...wat een vreselijke rol is dat zeg.
Aysen is niet leuk .. Oh en Mike vind ik in ene ook iet zo leuk... Geen idee waarom.. Miss hoe. Omdat hij de bad Guy is Whahahah Jack die ff sexmoment van bing en sjofars komt verstoren die kop van Jack whahah Vind de rollenspel tussen maxime en Anton wel grappig... Moet er in ieder geval om lachen.. En wat ik al zei laatst er gaat iets moois opspelen tussen nuran en Rik hihihihi vind het wel schattig