speculaasie?? (speculatie moet het eigenlijk zijn) zie je wel ik vond die Mike al te glad! nu bemoeit ie zich ook nog overal mee, bleh. Rik en Nuran: Dat vind ik helemaal niks samen en Jeff zegt ook maar wat ("laatste keer dat ik jou zo ontspannen zag met een vrouw was met Anita", dus dat zou een voorbode moeten zijn? yeah right!) Anton en Maxime, ben ik ook inmiddels wel klaar mee, maar plannen hun avontuurtjes nu zo dat ze steeds vaker betrapt kunnen worden, dus hopelijk zal dat moment niet lang meer duren. Ysen, tja blijft een brutale graftak! Ik las in een interview met Ferry (Lucas) dat het weer heel leuk gaat worden. tja,meestal moet er even een flinke dip komen om het weer spannend te maken.
Volgens mij is het ook nog eens zo dat wat de een saai vindt, de ander juist leuk vindt..... De een vindt dat geklef tussen Anton en Maxime niks, terwijl er waarschijnlijk ook mensen zijn die het wel erg leuk vinden. De een vindt Rik en Nuran niet bij elkaar passen, terwijl iemand anders juist erg graag wil dat ze bij elkaar komen. Ik denk dat het lastig is om iedereen tevreden te stellen. Maar toch mag er van mij ook wel weer meer spanning in komen hoor! Wel geinig....Mijn vriend moest eerst niks van GTST hebben, maar ik wou het perse zien (dat was in de tijd van dat virus in Meerdijk). Sinds een paar dagen kijk ik half-half naar GTST (terwijl ik intussen spelletjes speel op mijn tablet) en mijn vriend kijkt tijdens het uitruimen van de vaatwasser. Bij sommige momenten gaat hij zelfs vlakbij de TV staan, omdat hij het anders niet goed kan zien vanuit de keuken...Wahahahaha. Vandaar mijn opmerking: wat de een niet leuk vindt, vindt de ander waarschijnlijk wel leuk.
behappy, wuhaha herkenbaar, hij maakt me vaak belachelijk dat ik het kijk! en laatste zat ik dus ook half ongeiteresseerd te kijken en te spelen op de ipad...ja hoor zegt ie...zooo wat een bitch...dit en dat kan toch niet...wedden dat die bladiebladie...ik dahct HUH...ga jij mij nou vertellen wat ik mis hahahahah
Hahah idd zooo herkenbaar! ik kijk al sinds het begin en sinds onze relatie kijkt hij dus ook meestal zit ie naast me op de bank achter de laptop maar levert wel de nodige commentaren (vooral over Aysen => niet goed en hij vind het ook niet terecht dat Rikki zo wordt neergezet)
Spoilers 26-03 t/m 29-03 Maandag 26 maart: Nina heeft een angstaanjagende droom. Bianca en Rikki staan lijnrecht tegenover elkaar met als inzet: Bram. Sjoerd staat voor een moeilijke keuze. Bing gelooft niet dat Aysen onschuldig is aan Sjors' ongeluk. Jack zoekt naar harde bewijzen in het drugsonderzoek. Dinsdag 27 maart: Nina gaat op bezoek bij Wiet omdat zij haar verdenkt van het sturen van dreigmail. Sjors zit in een diepe dip. Anton en Maxime ontmoeten elkaar in het geheim op een romantische plek. Bianca heeft het zwaar, ze probeert begrip te vinden bij Sjoerd. Woensdag 28 maart: Sjors is onzeker over haar toekomst. Jack bedenkt een manier om haar op te vrolijken. Bianca ontdekt een geheim en zoekt een vertrouweling waar ze dit mee kan delen. Rik is gefascineerd door Nuran, hij droomt zelfs van haar. 29-03: Aysen zweert dat ze Lucas erin zal luizen, hoe dan ook, en dat gebeurt! Noud baalt als Mike Nina's angst over de dreigmail aanwakkert. Jef heeft zijn bedenkingen bij Riks plan om Nuran mee uit te vragen.
nou volgens mij zijn onze mannen allemaal hetzelfde, de mijne is momenteel bezig met badkamer verbouwen en vraagt elke dag... heb je het opgenomen? hahaha dan kan ie in het weekend terug kijken lol...natuurlijk neem ik het voor hem op
Ik word echt heulemaal kriegel van Bianca.. 'Dan zoeken jullie toch alleen uit hoe je een baby moet verzorgen.' Nou dat moest ik ook hoor bij de oudste..
Beetje voorspelbaar dat GHB verhaal Word weer een relatie crisis voor Lorena en Jack, beetje saai aan het worden
Wat wel apart is, is dat die Aysen elke keer bij Lucas zit te zeiken over verantwoordelijk rijgedrag.. En wie stapt er 'onwel' in de auto en gaat rijden? Juist..
Ow jee Aysen heeft iemand geraakt!! Ik vind dat er wel wat rust in de opvoeding van Bram mag komen. Hopelijk vinden ze hun draai als ze alles op papier hebben staan. Mike heeft het nu al verprutst bij mij. Dat Engels naast dat Vlaamse accent is echt de druppel..
In de spoilers staat inderdaad Sjors. Wat me wel opviel is dat mevrouwtje de politie agent haar grodel niet omdeed!
Ja, ik dacht eigenlijk dat ze daarvoor aangehouden zou worden, wartaal uit zou slaan en daarom aangehouden en onderzocht.