Ik lees hier wel eens mee, maar wil toch wel even mee praten Ik ben niet de enigste blijbaar die er momenteel niet zo veel aan vind. Precies, kunnen ze niks beters bedenken? Die Bianca kan ik ook niet meer uitstaan, ik was daar ook allang weg geweest! Hopelijk zet Rikki nu door en gaat ze echt weg. En die Aysen. Blegh! Ik heb me ook nog nooit ZO geirriteerd aan een personage!!! Ik vind het daardoor ook minder leuk geloof ik. Geef mij Ludo maar met zijn praktijken... Veel beter.
Maandag 2 April: Maxime probeert een confronterend gesprek met Bianca te ontlopen. Sjoerd dringt er bij Anton op aan dat hij aandacht geeft aan zijn gezin. Lorena en Lucas zoeken een manier om Aysen op Non-actief te stellen. Dinsdag 3 April: Aysen probeert Bing te betrekken bij haar oorlog tegen Lucas. Er gebeuren onverklaarbare dingen op Nina's gloednieuwe laptop. Lorena moet alles op alles zetten om Jack niet op haar te laten afknappen. Woensdag 4 April: Aysen zit Bing op de huid, letterlijk en figuurlijk. Bianca eist dat Anton meedenkt als ze een grafsteen voor Edwin moeten kiezen. Rik moet zich uit een romantische, maar benarde situatie smoezen. Donderdag 5 April: Het irriteert Nina dat Noud haar niet gelooft, Aysen hoort dat er een aanklacht tegen haar is ingediend. Lucas hoop vervliegt als Jack hem verhoort. Rik ergert zich aan Jef, die vindt dat Rik zich met Saskia belachelijk gedraagt. Vrijdag 6 April: Anton zoekt Maxime op en krijgt een schokkend nieuwtje te horen. Nuran en Rik krijgen ruzie om Saskia. Nina gaat Noud te lijf. Bianca wil alle ellende uit het verleden afsluiten en organiseert een familiebijeenkomst.
hahaha, dat wou ik net zeggen! Maxim zwanger van Anton, whahahahha!! *ik lees altijd mee, heel handig als ik eens een aflevering gemist heb maar zeg nooit wat, hihi*
Nou die tr*t van een Aisen mag van mij ook wel uit de serie, die voegt niets toe. Erger me er verschrikkelijk aan.
Oooh die aysen, wat een takkewijf, irriteer me kapot aan haar!! Wat wel grappig is...bij de aflevering van vanvond, word lucas door haar weeeeeer in de boeien geslagen, alleen als ze weglopen zie je nog een deel van een handboei los bungelen haha
Ik dacht ook gelijk aan een zwangerschap, maar toen meteen er achteraan ´hoe oud is maxim eigenlijk, die is toch al in de 40?´
Leeftijd zegt niks in gtst, kijk maar naar Laura die was ook al aardig op leeftijd toen ze Sil kreeg Maar nee, ik denk geen zwangerschap voor Maxime