Sjors ook weer lekker bezig. madam moest en zou persee bij de begravenis van Rosa zijn. Ehm oke, wat heb jij ooit met haar te maken gehad? Was ze ook jouw huishoudster? ze voegt met haar bos treurmenietjes iig echt niks toe aan de begravenisceremonie Dat met Nina en Wiet wordt nog wel een catfight (of hoop ik daar stiekem op?)
Dat heb ik altijd met de eerste afleveringen van een nieuw seizoen, ze vallen na zo'n cliffhanger altijd tegen. Hoop ergens nog wel dat Sjoerd nog bijtrekt en dat ze toch samen voor t kindje gaan zorgen, zou ik in GTST wel willen zien, dat ze hun verantwoording nemen en gaan zorgen voor het kindje
ehh ja een beetje wel, sjors heeft toch een hele tijd een relatie met nick gehad en sjors heeft een tijd bij hem ingewoond, en waar woonde nick........ right !! bij de sanders
Oh echt? Dan heb ik dat zeker gemist.....dat wist ik echt niet! Maarre....Rick had het ook over zijn zoon......wie was dat ook alweer??? Vind dat gedoe met Nina veel te lang duren.....en wat doet Bianca daar dan?
Volgens Google is Job de zoon van Rik. Ik vond die begrafenis wel sneu om te zien hoor, arme Lorena...
Verschrikkelijk is dat zeg Ze kunnen elk moment zonder afspraak op bezoek komen. En wanneer ze maar willen en hoe vaak ze maar willen. En knuffelen, dingen geven. Lekker onrealistisch haha
Volgens mij blijf je normaal gesproken, in het eggie zeg maar, echt niet zolang nog op het politiebureau vastzitten, maar ga je gewoon naar een huis van bewaring, tot je wordt voorgeleidt.. Of vergis ik me nu heel sterk..
sowieso knap altijd.. 'Kan ik je vanavond spreken?' 'Ja tuurlijk, waar spreken we af?' 'In de Rozenboom' 'Oke' Uh, hoe laat?? ze spreken nooit een tijd af en TOCH komen ze allemaal op hetzelfde moment binnen