misschien denkt ze aan maxime.. maar staat er ook dat ze dan de dader heeft? of is het dan nog een vermoeden..
Er staat dat ze weet wie het is, maar ja een paar posten geleden zei ik ook al dat het ook zou kunnen dat ze denkt dat ze weet wie het is en dat ze er compleet naast zit.. Het is en blijft GTST Maxime had ik ook aan gedacht, maar die is veel te druk met andere dingen, dus die zal het niet zijn lijkt me zo, maar dat zou wel een logische denkwijze van Nina zijn....
Ik weet het: Het is Martine Hafkamp, Sjors is haar dochter en Martine moet nog steeds wraak nemen op Ludo. Nou dat doet ze via haar prinsesje. Hoe langer ik erover nadenk hoe minder geloofwaardiger ik het vind worden hahaha.. Maar heb de previeuw al gezien vanmorgen en ff in het wit: Mike verteld aan Nina dat hij een jaar in een inrichting heeft gezeten en dat niemand het weet! Zelfs Bianca niet!! Ook raar want gisteren heeft Noud aan Mike verteld dat Nina in een inrichting heeft gezeten. Maar denk niet dat Mike Nina bedreigd met haar laptop dat ligt er te dik bovenop!!
als het mike niet is, waarom wilt hij dan zo aanpappen bij nina...hij vindt sjors leuk toch? echt alleen maar voor het geld...zou hij wat van plan zijn?
omg, wat is anton gemeeeeeeeeeeeen!!! "ik heb een verhouding en jij hebt er niets mee te maken" ?????????????????????/ wtf!! arme bianca, ze ha dhet nog wel zo "goed" proberen zelf op te lossen...
Toen je Nina weer op de webcam zag via de andere laptop, zag je een schouder van iemand, maar Mike was op dat moment in de Rozenboom. Alhoewel ik nog steeds denk dat Mike erachter zit hoor....
Mag ik aub een kotsbakje.. Ik word zo ziek van die Nina Die acteerprestaties gigi ravelli was eerst belspelbabe en heeft geen acteeropleiding en kan nog 100x beter acteren en Nina die Noud aanvalt met een tasje of wat het ook was en dan die mond en ogen die ze erbij trekt brrr Hopelijk komt het Ebola virus speciaal voor haar terug
Ik denk dat Mike de stalker van Nina is! En wat is Anton een giga kwal zeg. Dat Bianca dat allemaal pikt.
Oeeeh ik ga zo de aflevering van gister kijken! Ben zo nieuwsgierig wie de stalker is, maar we moeten dus nog zeker 2weken wachten voor we t uberhaupt weten Ik denk aysen, gewoon omdat hetzo een gestoorde freak is hahaha