Dit is ook meer het type voor rik. Zou saskia er dan ook weer uit gaan? Saskia werkte ook "opeens" in lorena's
maar zou die yvon dan ook een excuus zijn? of vindt hij haar dan echt leuk? ik kan me de spoilers niet meer herinnern!
Geen idee, we zullen zien... Alleen dacht ik wel ergens gelezen te hebben dat Nuran het niet leuk gaat vinden dat Rik en die Yvon wat krijgen. En die Yvon schijnt ook niet helemaal te deugen, maar daar komen we nog wel achter tzt
Ik vond die reactie van Maxime ook wel heel grappig over dat SM. Hoop inderdaad dat het nu uit gaat komen van Maxime/Nick gedoe. En hopelijk blijft Lucas ook gewoon vrij. En ben ook wel benieuwd hoe het nu verder gaat met Anton en Bianca.
Ben idd ook behoorlijk klaar met die verhaallijn over wie de schuld heeft over dat Janine gedoe...en dat janine telkens Lucas zegt dat hij niet met Maxime mag omgaan....
wat een bitch die aysen, helemaal bing opgestookt...arme lucas.. die bianca, omg ik zou kapot zijn van verdriet...en dan zogenaamd gezellig sochtends koffie inschenken........?? ja in zn broek!! wat een rotvent! walgelijk.. ik had trouwens verwacht dat sjoerd wel als eerst zou uithalen na die zin van "heb jij een verhouding?" ...
Ik begin toch een beetje te twijfelen of Mike de stalker is. Ik was er behoorlijk zeker van dat hij het was, maar ik weet het nu even niet meer
nee idd ik twijfel er ook aan nu hij in de rozenboom was en nina thuis... wie zal het dan zijn?? een nieuw karakter of iemand die al een tijdje weg is? of iemand die er nu ook al in speelt? en die aysen wat een verschrikkelijk mens nog steeds..