GTST topic 2011 ! -> met Spoilers& speculaties!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door lydia1986, 24 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wasmachine

wasmachine Niet meer actief

Vond het wel grappig, Mike zegt tegen Nina: "Noud is toch klusser?" Volgende beeld stond er in beeld: "Help, mijn man is klusser."

2. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

Moest gewoon even janken aan het einde...toch wel zielig voor Anton...

Misschien is dat stalken van Nina wel niet zo erg als dat het overkomt en zien wij dus de verbeeldingen ofzo?

3. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ja ook dat heb ik me zitten bedenken ja... Zou me ook niks verbazen eigenlijk

4. Pompeltje

Pompeltje Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.593
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wou net zeggen volgens mij draai die Nina gewoon weer door en is er helemaal niks aan de hand ;)

5. Partyrocker

Partyrocker Niet meer actief

Amy is volgens mij zoon slecht idee nog niet.
    Ze ging laatst toch huiswerk maken, waarom werd dat zo naar voren gehaalt?

6. fafje

fafje Niet meer actief

ja amy zou idd best kunnen....ook dat ze ineens zo "groot " is..met "ik weet heus wel wat er allemaal aan de hand is hoooor" ...

maar ik word echt gek van aysen haha, wat een bitch...maar ook vind ik mike irritant..

ik vond het idd erg hartverscheurend met antons breakdown ...heh heh..

7. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Die Aysen en Mike mogen er wel weer uit beide erg irritant!

Dat verhaal met Rik moet ook niet te lang gaan duren hoor, dan wordt het weer te langdradig.

Vond het wel zielig hoor voor Anton, eindelijk ziet ie onder ogen dat ie z'n zoon echt kwijt is, best hartverscheurend momentje :(

En Nina.. tja.. weet niet wie erachter zou kunnen zitten, maar denk dat het deels wel in haar hoofd gebeurt, alleen van die laptop niet, je zag toch die camera aangaan, dus iemand houdt haar in de gaten..

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Wel respect voor Bianca hoor, dat ze zo met Anton om kan gaan! Niet iedere vrouw zou dat kunnen. Lijkt mij echt een nachtmerrie als mn vriend vreemd zou gaan...wat voor reden dan ook

9. fafje

fafje Niet meer actief

ja zij kent blijkbaar anton zooo goed, en was gewoon zeker van haar zaak dat het om edwin ging...

ik weet persoonlijk ook helemaal niet wat ik zou doen in zo'n situatie hoor, tis heel makkelijk om te zeggen, ga weg bij die man...maar wij weten niet heo het is om je kind te verliezen en in zo'n lang huwelijk te zitten...

10. totallyinlove

totallyinlove Niet meer actief

ik denk dat t aysen is. wraak nemen op lucas via nina.
    zij is bij de politie, weet precies hoe ze in computer systemen kan komen ,mischien met hulp. weet welke sporen ze moet uitwissen en hoe.

maar amy zou ook wel erg verassend zijn

11. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.236
    16.603
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Ik denk niet dat het Aysen is,zou niet weten waarom.
    Ik weet wel dat ik dat mens reuze irritant vind.Alleen al de manier waarop ze praat brrr.
    Van Mike wordt ik ook niet vrolijk.Dat irritant accent en geslijm en gezever,bah!!!
    Mooi moment aan het einde met Anton,ik heb wel even een traantje gelaten.

12. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    pff ookal was ik al 20 jaar samen met mijn man als hij zo nodig ( om welke rede dan ook ) zijn verdriet moet verwerken door sex met een ander kan die opzouten!

13. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Dat van Anton en Bianca gaat nog wel een x fout. Het gaat me nu allemaal net iets te snel....

En die Mike vind ik echt vreselijk. Wedden dat Nina bij Noud weggaat omdat hij haar niet geloofd en in de armen van Mike rent.

En ik haat Aysen trouwens, maar hoe ze tegen Bing doet, vind ik wel erg leuk...hahaha. Is nog een kwestie van tijd dat Bing daar bovenop springt.

*heb net de aflevering van vanavond vooruit gekeken:)*

14. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Ben ik trouwens de enige die denkt dat Mike achter dat gedoe met Nina zit??

15. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Hahaha die laat niet lang op zich wachten denk ik ;)
    Arme Sjors :( althans.. volgens mij kun je beter zonder dan met hem leven :p

16. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Nee hoor, ik heb ook wel een vermoeden, maar heb geen motief ;)
    misschien zit ie achter Ludo aan via haar?

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ik denk ook mike..

18. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Je ziet toch dat het werkt dat ie Nina en Noud uit elkaar kan krijgen? Dat is zijn motief! Noud vertrouwt hem toe dat Nina in een inrichting heeft gezeten, vervolgens zegt hij ook dat hij in een inrichting heeft gezeten maar ze mag er met niemand over praten want hij wil niet dat Noud dat hoort, want dan heeft Noud hem door. Hij maakt Noud telkens zwart door kleine opmerkingen naar Nina toe. Hij wil Nina gewoon, maar of hij haar wil om Nina zelf of om binnen te komen bij fam. Sanders daar ben ik nog niet uit.

19. sweetdreams

sweetdreams Fanatiek lid

25 jan 2012
    3.497
    2.220
    113
    Aysen is het sowieso niet, want het gedoe met Nina speelt al langer dan het gedoe met Aysen en Lucas. En Amy laten ze gewoon af en toe zien omdat het wel raar is dat ze nu weer bij Ludo woont en we vaak het huis van Ludo zien, maar Amy nooit.

20. Windows

Windows Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik wil het wetuuuuuh :D

Deel Deze Pagina